Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Jumaat, 25 Mei 2012

Harga No Plat Di Malaysia Bernilai Setengah Juta Ringgit (Biar Betul).

0 teman memberi kata semangat.
No plat Malaysia bernilai setengah juta.  Biar betul. Sanggup kah anda bayar setengah juta hanya untuk dapatkan no plat untuk kenderaan anda.

Memang ada. Sudah terbukti orang Malaysia ramai yang dah kaya raya sekarang ney.

Rabu, 23 Mei 2012

Lelaki Kacak | Nazmi Faiz Mansor | Beira Mar.

0 teman memberi kata semangat.
Tahniah Nazmi Faiz, lelaki kacak yang jadi sebutan di bibir peminat-peminat perempuan di luar sana.  Lelaki kacak ini sekali lagi mengharumkan nama Malaysia di mata dunia.

Nazmi Faiz (pemain skuad Harimau Muda), telah mengikat kontrak selama tiga tahun dengan sebuah kelab bola sepak Portugis, Beira-Mar selama 3 tahun.  SC Beira-Mar adalah kelab liga utama di Portugal, sebaris dengan kelab Sporting Lisbon dan FC Porto.


Ahad, 20 Mei 2012

Pelakon Will Smith Di Cium Wartawan Lelaki (Video).

0 teman memberi kata semangat.
Will Smith di cium lelaki?  Adakah ini kontroversi terbaru yang cuba dimainkan untuk mempromosikan filem terbarunya.

Sumber dari Google Image.
Kejadian yang berlaku bukan disengajakan.  Anda lihat sendiri video di bawah dan nilai sendiri.

----------oXo----------

Sabtu, 19 Mei 2012

Jom Bertukar Banner. (borakkosong.com)

0 teman memberi kata semangat.
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jom bertukar banner.  Ada yang sudi bertukar banner dengan blog Sharifdez ni tak?

Mesti tak ada yang sudi, kan.  Maklumlah, pengunjung blog sharifdez tak ramai.  Lainlah kalau blog macam borakkosong.com tu.  Sehari pengunjung beribu-ribu lemon.

Kalau tak ada yang sudi nak letak banner blog Sharifdez tak mengapa lah.  Biar Sharifdez letak banner borakkosong di sini.


Untung-untung pemilik blog borakkosong.com perasan dan akan letakkan banner Sharifdez.  Boleh la dapat sedikit trafik dari borakkosong. J

Ok, cukup la dulu.  Tak ada apa nak diceritakan lagi.  Kalau anda ada blog, jom la bertukar banner dengan borakkosong ni.  Tak dapat banyak, dapat sikit trafik dari borakkosong.com dah kira bagus la kan dari tak dapat apa-apa langsung.

Klik pautan di bawah untuk dapatkan banner borakkosong.

Banner borakkosong.com

.

Isnin, 7 Mei 2012

Majlis Pernikahan Awal Ashaari – Scha al Yahya (Video).

0 teman memberi kata semangat.
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ada yang terlepas menyaksikan majlis akad nikah Awal Ashaari – Scha al Yahya (SchAwal) tempoh hari.  Sharifdez pun tercari-cari juga video majlis pernikahan SchAwal ni.  Akhirnya ada juga yang berkongsi video pernikahan mereka di youtube.


Jom tengok video Awal Ashaari – Scha al Yahya di majlis pernikahan mereka.  Jangan lupa kongsikan di facebook.  Mungkin kawan-kawan anda juga tercari-cari video ini.