Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Sabtu, 21 Jun 2014

Buat Duit Dengan Klik Iklan | Clixsense

Salam Sejahtera.

Ada macam-macam cara dilakukan untuk buat duit tanpa perlu keluarkan modal.  Antaranya ialah buat duit dengan klik iklan.


Macam mana tu?  Video di bawah mungkin dapat beri sedikit gambaran kepada anda.


Sharifdez semalam ada sertai satu program buat duit dengan klik iklan iaitu Clixsense.  Baru semalam join dah dapat $0.18.  Ahahahaa, kenapa sikit sangat.  Ada caranya untuk dapatkan income $10 sehari.  Caranya ialah dengan membina teamwork.


Contohnya seperti ini :-  Katakan anda ada sebuah kedai.  Keuntungan anda sehari katakan dalam RM100.  Anda mahu lebih banyak keuntungan, jadi anda buka sebuah lagi kedai.  Jika kedai kedua anda juga memberi keuntungan sebanyak RM100, jadi income anda telah berganda menjadi RM200 sehari.

Tapi untuk membuka sebuah lagi kedai, anda perlukan modal yang banyak.  Program buat duit dengan klik iklan, anda tidak perlukan sesen pun untuk bermula.  Cuma perlu daftar dan selepas akaun anda disahkan anda sudah boleh bermula.


Apa yang anda perlu lakukan selepas itu, kongsikan peluang ini pada keluarga, rakan-rakan atau sesiapa sahaja yang berminat.  Semakin besar Teamwork anda, semakin mudah untuk anda menjana income.

Jika anda mahukan $10 sehari, dapatkan 100 teamwork aktif yang akan memberi $0.10 kepada anda tanpa perlu diminta.  Kenapa?  Kerana mereka juga akan menjana income atas kerja yang mereka lakukan iaitu klik iklan.

Semakin besar teamwork anda semakin banyak la income yang anda akan dapat.  Jom buat duit dengan klik iklan.  KLIK SINI.

http://www.clixsense.com/?r=6516782&s=102

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik