Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Jumaat, 9 Disember 2016

Sampai Tinggal Rangka

1 teman memberi kata semangat.
Apa yang penting... KERJASAMA...

Rumah anda banyak semut?
Ini mungkin salah satu penyebabnya.

Video ini telah dimuat naik di YouTube pada 2008 (lebih kurang 8 tahun yang lalu), dan telah mendapat lebih dari 12 juta paparan.

Lepas ni jika tiba-tiba rumah anda dikunjungi kumpulan semut, cuba-cuba lah jenguk apa yang mereka jumpa.  😉 😉 😉

Jumaat, 25 November 2016

Permata Cinta | Aiman Tino | Lirik Lagu | Video

0 teman memberi kata semangat.
Lagu terbaru dari Aiman Tino - Permata Cinta.  Layan je lah... 😌 😌
- - - - - - - - - - - - - - - -
Lirik Lagu Permata Cinta - Aiman Tino

Lihat diri ini tatap mata ini
Adakah Aku pendusta cintamu
Renungku Disini di dalam hati ini
Adakah Aku insan yang engkau cintai

Mana Kau campakkan hatiku
Hati Yang ku berikan
Padamu kasih
Semua jawapannya ada padaku



Ahad, 11 September 2016

Jomblo Happy Gamma 1 | Lirik Lagu dan Video

0 teman memberi kata semangat.
Jomblo Happy Gamma 1, Lirik Lagu dan Video.

Jomblo happy, Memang pilihan hati,
Bukan karna tak mampu, Untuk cari kekasih,

Jomblo happy, Memang pilihan hati,
Biar ku bisa bebas,  Terbang ke sana sini,

- - -
Kali pertama dengar lagu ni, ingatkan penyanyi perempuan tu budak lagi.  Suaranya sahaja budak, orangnya, hehehee... Satu lagi, alunan muziknya macam pernah ku dengar ja.  Macam lagu Siam pun ada yang dulu viral di FB.  Kalau tak salah la. Jom layan video klip di bawah ni.

Ahad, 31 Julai 2016

Kucing Malas Minum Air

0 teman memberi kata semangat.
Bila dah malas sangat, macam ni lah jadinya.  Bukan manusia sahaja, kucing pun ada sikap malas juga.  Video : Bagaimana Kucing Pemalas Minum Air.


Selasa, 10 Mei 2016

Khalifah | Hang Pi Mana | Lirik Lagu

0 teman memberi kata semangat.
Hang pi mana.. kerja apa, hang pi mana.. kerja apa...

Kerap dah lagu Hang Pi Mana dari kumpulan Khalifah ni dimainkan di radio.  Pertama kali dengaq ingatkan lagu Penang Kita.  Dua kali dengaq, dikir barat pun ada.  Apa-apa pun memang layan lagu ni.  Tambah-tambah masa tengah buat kerja.  Sempoiiii...


Ahad, 1 Mei 2016

Budak Comel Belajar Pakai Kasut

0 teman memberi kata semangat.
Gigihnya budak comel tu belajar pakai kasut.


Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Sharifdez terjumpa satu video comel ni di MukaBuku.  Sekadar nak hiburkan follower blog Sharifdez.  Dah agak jarang kemaskini blog.

Harap video ini menghiburkan anda.  Selamat menonton :)


Ahad, 17 April 2016

Sudah Ku Tahu Projector Band | Lirik Lagu

0 teman memberi kata semangat.
Seringkali aku  menduga,  Seringkali ini terjadi,
    Segala rahsia sudah ku tahu,  Rupanya aku tak dicintai
Untuk apa kau buat ku begini,  Segala apa yang telah ku lakukan....

Itu antara bait-bait lagu Sudah Ku Tahu dari Projector Band.   Sejujurnya Sharifdez jadi minat dengan lagu ni bila ramai Share video seorang awekz buat cover lagu ni di FB.  Bukan tu saja, ramai pula yang buat duo dengan awekz ni guna aplikasi Smule (kalau tak silap Sharifdez la ).



Kalau nak tengok video awekz tu nyanyi, skrol laju-laju sampai habis lirik lagu di bawah ni.  Kalau nak dengar lagu Sudah Ku Tahu sambil karaoke sama-sama, layan video di bawah ni.

Jumaat, 1 April 2016

Alat Uji Kesuburan Wanita | Ovatel

0 teman memberi kata semangat.
 Video cara menggunakan Ovatel untuk menguji kesuburan wanita.





Website >> ovatel.com

.

Sabtu, 9 Januari 2016

Daftar dan Dapat Sample Percuma Kotex

0 teman memberi kata semangat.
Siapa pengguna jenama Kotex?
Kotex ingin memberi sample percuma Kotex Overnight Wing.
Maklumat lanjut klik di sini >> Sample Percuma KOTEX