Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Khamis, 30 Ogos 2012

Cara Meningkatkan LIKE Di Facebook Fan Page | Viral Samurai X.

Salam sejahtera facebooker Malaysia.

Bagaimana cara mudah meningkatkan like di facebook fan page anda?  Tentu seronok kan kalau laman facebook fan page yang anda bina mendapat 1 juta like seperti artis Malaysia ni.


Itu artis, boleh la dapat berjuta like. kalau orang biasa macam kita ni, boleh ka dapat like beribu.  Sekiranya anda tercari-cari teknik rahsia atau strategi ‘misteri’ menjana beribu like di facebook, rakan saya Affendi Hussin (usahawan internet) ada penyelesaiannya.

------ooOXOoo------


Nama saya Mohammad Affendi B Hj Hussin, atau lebih mesra dengan panggilan Affendi Hussin di dalam dunia Facebook. Saya merupakan salah seorang usahawan internet yang menjana pendapatan di internet. Pada awalnya saya juga seperti anda yang tercari-cari peluang menjana pendapatan di internet dan akhirnya saya berjaya mencapai apa yang saya impikan dan kini saya kongsikan pula pada anda bagaimana anda juga boleh menjana pendapatan yang lumayan diinternet.

Pernahkah anda buat duit sekurang-kurangnya seringgit di facebook? Pernah anda terfikir bagaimana hendak menjadikan minat anda melayari facebook untuk dijadikan sumber pendapatan? Atau paling tidak, pernah tak sekurang-kurangnya anda mencuba sesuatu untuk menjana income dari internet atau facebook?


Tahukah anda, 80% mereka yang melayari facebook, sememangnya ingin menjana pendapatan melalui facebook? Malang sekali mereka tak tahu cara dan teknik sebenar buat duit di facebook.

 
Viral Samurai X, merupakan satu teknik rahsia yang digunapakai oleh pemilik-pemilik fan page untuk mengumpulkan bilangan fan dan like yang sangat banyak dalam tempoh masa yang begitu singkat untuk fan page mereka. Bilangan fan dan like ini  adakalanya mencecah puluhan ribu dan ratusan ribu, malah ada yang menjangkau jutaan fan! –Affendi Hussin.

------ooOXOoo------

Sekiranya anda berminat, boleh klik banner di bawah untuk melihat bonus yang ditawarkan bersama produk terhangat ini khasnya pengguna facebook seperti anda.

KEMASKINI TERAKHIR : 22/8/2013
~ WEBSITE  INI TELAH DITUTUP (TARGET JUALAN TELAH DICAPAI)
Link telah ditukar ke laman lain.  Harap maklum.


Suka produk misteri ni tak :)

10 ulasan:

  1. Balasan
    1. yer betul.mmg byk pilihan disini.like fanpage mmg pntg klu kite serius menjana pendptn diinternet.teruskan berusaha.jommmmm...

      Padam
  2. Liana tu dah ler chentek...musti ramai yg like la kan? Aku ni bapak orang, perot boroi, kulit gelap, sure tak dapek 'like' macam dia punya, haha

    BalasPadam
  3. Informasinya sangat bermanfaat n semoga Anda sebagai pelaku usaha melalui internet bisa berbagi info seputar usaha melalui internet dan tips-tips bermanfaat lainnya... Terima kasih

    BalasPadam
  4. Maaf. Website ini telah ditutup kerana telah mencapai target jualan. Link telah ditukar ke laman yang lain. Harap maklum.

    BalasPadam
  5. saya x faham..boleh terangkan dengan lebih details..

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik