Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Sabtu, 13 April 2013

Gentleman | Video Klip Terbaru PSY

Video klip Gentleman dari PSY.  Hari ini (13.04.2013), PSY telah pun memuat naik video klip Gentleman di Youtube.  Kalau anda peminat Gangnam Style, anda adalah yang terawal menontonnya.

--------------------ox0xo--------------------

PSY menjanjikan adanya "gaya khas PSY" dalam tarian tradisional Korea yang akan ditampilkan pada video klip "Gentleman".

"Saya telah bekerja dan terus memperbaiki [lagu barunya] dan saya pikir versi terakhir ini akan menjadi yang paling final," kata PSY dalam program berita TV pada awal bulan ini.

"Ini merupakan lagu lain yang akan meriah. Tariannya dikenal seluruh orang Korea tapi baru bagi negara lain. Ini akan ditampilkan dengan gaya PSY," ucapnya. (BeritasatuDotCom)
--------------------ox0xo--------------------


PSY tampil lagi dengan tarian uniknya.  Sharifdez baru sahaja menonton video klip lagu baru PSY, Gentleman.  Dari pandangan pertama Sharifdez, video klip terbaru PSY ini agak nakal dan lucah.  Tidak sesuai jadi ikutan kanak-kanak seperti Gangnam Style.  Ada juga unsur-unsur Gangnam Shake (Harlem Shake versi PSY) diselitkan dalam video ini.

Itu pandangan kasar dari Sharifdez.  Tak tahu lah pandangan anda pula bagaimana.  Baiklah, anda tonton sendiri video klip Gentleman dari PSY ni dan nilai sendiri ya.

Video Klip Gentleman | PSY



BS : Agak-agak video ni boleh lawan Gangnam Style tak.  Komen anda. 
Like/Share video klip ini. ^_^

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik