Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Isnin, 3 Jun 2013

Cara Mudah Dapat Duit Tanpa Modal | Komisen Baru JomNiaga.Com

Cara mudah Sharifdez dapat duit tanpa keluarkan modal dengan JomNiaga.Com

Salam sejahtera.  Hari ni Sharifdez nak cerita pasal dapat duit lagi.  Kalau anda dah pernah dapat duit dari JomNiaga, mungkin apa yang Sharifdez nak kongsi ini sudah anda ketahui.  Jika anda baru pertama kali dengar pasal JomNiaga, sila beri perhatian.
 

Mengapa?  Kerana jika anda berjaya kuasai Jomniaga, mahu tidak mahu anda terpaksa dapat duit setiap 2 minggu dari laman web ini.  Ya, sebelum ni Sharifdez ada buat 1 entri pasal JomNiaga.  Jika ada masa, anda boleh baca melalui pautan di bawah.


Pada entri tersebut Sharifdez tunjuk bukti pendapatan dari 2 blogger yang sudah berjaya menjana pendapatan dari JomNiaga ni.  Entri kali ini, Sharifdez kongsikan pula komisen yang telah berjaya Sharifdez hasilkan di JomNiaga.  Lihat di bawah.
 
Klik pada gambar untuk lebih jelas.
 
Komisen ini masih belum dibayar kerana minimum pembayaran dari JomNiaga ialah RM50.  Nampak gaya Sharifdez kena usaha lebih lagi untuk dapatkan bayaran pertama dari JomNiaga ni.

Berminat nak dapat duit dari JomNiaga?  Pendaftaran adalah PERCUMA.  Silakan ke laman web JomNiaga dan klik butang ‘Signup’ seperti gambaran di bawah.  Setelah itu, isi borang online yang disediakan dan ikuti langkah yang diberitahu seterusnya.
 

Selepas pendaftaran berjaya, log masuk semula dan pilih produk yang anda ingin promosi.  Sebelum itu, fikirkan sama ada produk yang anda promosikan itu mempunyai permintaan atau tidak. Jika ada, peluang menjana komisen dari JomNiaga terbuka luas untuk anda.

Pemilihan Produk : klik Marketplace > Pilih kategori (cth ; Beauty and Health) > pilih produk untuk dipromosikan (cth ; Formula Diet Extreme) > pilih pautan.  Apabila anda membuat promosi, gunakan pautan tersebut.  Jika ada sesiapa yang berminat dan membuat belian, anda akan terima komisen.
 

Mudah tak nak dapat duit?  Tak mudah tapi tak mustahil anda mampu lakukan lebih dari itu.  Anda kan bijak.  Selamat menjana pendapatan.
 
 
🌟 Update : Maaf, web dah tak aktif.


Like / Share jika info ini berguna. TQ.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik