Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Sabtu, 23 November 2013

Kisah Cinta Yuyu Zulaikha Dan Onejet

As Salam.  Siapa pembaca Blog Sharifdez kenal dengan Yuyu Zulaikha Si Kupu Kupu Kecik tu.  Pasti yang selalu ke blog Yuyu Zulaikha sudah tahu beliau dah bertunang dan akan bernikah bulan hadapan.  Cantik tarikh yang di pilih, mudah nak ingat. (13.12.13)
 
Gambar Diambil Dari Blog Yuyu Zulaikha.  Sweet Sangat.
Pantas masa berlalu sekarang ni.  Bagaikan baru semalam Yuyu Zulaikha bertunang, sedar tak sedar akan bergelar isteri orang sedikit hari lagi.  Itulah orang cakap kan, kalau dah jodoh tak ke mana.  Bila sudah sampai masanya, di depan tok kadi bersatu jua.  Eh, betoi ka ayat tu. Kira ok lah.

“sapa yang tak couple, couple lah
selepas berkahwin. lagi indah“

Ayat-ayat di atas sedikit sebanyak menyentuh hati ini.  Bila baca kisah cinta Yuyu Zulaikha dan Onejet, bermacam-macam perasaan bermain di jiwa ini.  Macam sebak jerrr, macam happy jerrr, semua bercampur.

Couple bagai nak rak belum tentu menjamin kebahagiaan berkekalan kerana ada batasnya di situ.  Cinta Selepas Nikah pastinya indah, semuanya halal.

Onejet budak metal rupanya.  Masyuk la dengan Yuyu Zulaikha yang minat sangat dengan lagu-lagu Metal ni.  Macam tak caya jerr, macam gempaq jerrr, hehehee.

Baca Kisah Cinta Yuyu Zulaikha dan Onejet,



BS : Moga kebahagiaan kekal hingga ke Jannah.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik