Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Selasa, 24 Jun 2014

Demam Bola | Piala Dunia Brazil 2014 | Stadium Astro

Demam bola kini melanda.  Bukan sahaja Malaysia, malah seluruh dunia telah dijangkiti oleh demam Piala Dunia ini yang datang setiap 4 tahun sekali.  Kedai-kedai mamak jadi tumpuan ramai orang berhimpun.  Sesekali terdengar sorakan "GOOOOLLLLL" yang memecah suasana malam hingga ke awal pagi.  Maka ramailah yang kurang bermaya ketika waktu kerja keesokan harinya.

Gambar dari web Stadium Astro

Anda bagaimana?  Dah terkena juga dengan demam Piala Dunia Brazil 2014.  Harap-harap demam anda tidak la sampai anda jadi Zombie Bola ketika di tempat kerja atau di sekolah.  Heheheee.  Sharifdez tak la jadi peminat tegar sangat.  Sekadar suka mengikuti perkembangan semasa Piala Dunia Brazil 2014 ni sahaja.

Jika anda juga mahukan info terkini Piala Dunia Brazil 2014,  boleh ke laman web StadiumAstro.  Ada ulasan perlawanan, video, keputusan terkini serta pelbagai lagi berkaitan Piala Dunia Brazil 2014.  Juga terdapat hadiah-hadiah menarik untuk dimenangi.  KLIK SINI.


Oh ya.  Pasukan mana yang jadi pilihan anda tahun ini?  Sharifdez pilih Brazil dan Itali.  Harap-harap pasukan ini bertemu di perlawanan akhir.  Sama-sama kita nantikan sama ada tekaan Sharifdez ini mengena atau tidak.

Lagu Tema Piala Dunia Brazil 2014 | La La La Shakira


Teruskan sorakan untuk pasukan kegemaran anda.
Terima kasih sudi baca.


Terima kasih Nuffnang Dan Stadium Astro untuk BE (CPUV) ke 5 ini.

2 ulasan:

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik