Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Jumaat, 31 Oktober 2014

Kerja Part Time Online Dari Rumah Tanpa Modal | Income 25 Dolar Sehari

Bagaimana Mahu Buat Kerja Part Time
Dari Rumah Tanpa Perlu Sebarang Modal?


Assalamualaikum / Salam Sejahtera
Anda seorang suri rumahtangga?  Sering merasa bosan berada di rumah?  Ingin mencari kerja part time untuk membantu suami?  Ingin melakukan kerja part time hanya dari rumah kerana menjaga anak kecil?

Jika semua persoalan itu bermain di fikiran anda, Sharifdez ada satu peluang kerja part time untuk anda.  Kerja part time ini anda boleh lakukan secara online dari rumah atau di mana-mana sahaja asalkan mempunyai liputan internet.  Anda juga tidak perlu keluarkan sebarang modal untuk bermula.  BERMINAT???  Teruskan membaca entri di bawah ini...

Buat Duit USD20 Sehari Dengan Hanya
Melakukan Tugasan Mudah (Simple Tasks)


Gambar di atas adalah income yang diperolehi oleh salah seorang ahli Clixsense yang aktif melakukan Tugasan Mudah (TASKS)USD25.39 dengan melakukan 393 TASK.  Mesti ada yang tertanya-tanya dalam hati, banyaknya tugasan nak kena buat.  Sampai 300 lebih hanya untuk dapatkan 25 Dollar sehari.

Ya, memang banyak tugasan harus anda lakukan sebab tugasannya pun mudah.  Jika tugasannya agak susah, bayarannya juga tinggi.  Sebagai contoh, anda diminta untuk mengenalpasti nama penulis yang menulis artikel yang akan diberi.  Mudah kan tugasan yang anda perlu selesaikan.

Jika anda suri rumahtangga dan ada banyak masa terluang, mungkin lebih banyak TASK yang anda boleh lakukan.  Sekiranya dalam minggu tersebut anda terpilih sebagai ahli yang paling banyak melakukan TASK, mungkin Ganjaran 50 Dolar akan menjadi milik anda.  Cuba lihat gambar di bawah ini.


Kalau anda tengok gambar tersebut, Sharifdez baru buat 3 TASK sahaja.  Huhuhuuu.  Maklumlah, Sharifdez hanya online waktu malam sahaja.  Jadi tak sempat nak buat TASK.  Sharifdez hanya login ke website tersebut untuk klik iklan sahaja.  Nak tahu berapa income terkumpul Sharifdez setakat ini?  Baru 5 Dolar lebih sahaja.  Hehehee.  Kurang dari 3 Dolar lagi untuk cukupkan 8 Dolar.

Dah cukup nanti boleh la Sharifdez keluarkan ke akaun PAYPAL dan kemudian pindahkan ke Maybank.  Lihat gambar di bawah ni sebagai bukti...


"Selalulah masuk ke FORUM.  Ramai ahli berkongsi ilmu.
Forum khas untuk orang Malaysia juga ada.
Selamat memulakan kerja part time online dari rumah".

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik