Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Jumaat, 18 November 2011

Gambar Shila Amzah Seksi | Patah Seribu


Assalamualaikum Dan Salam 1 Malaysia.

Terima kasih berkunjung.  Sekarang ni nama Shila Amzah kerap di dengar di mana-mana.  Adakah kerana gosip hot yang sedang melanda dirinya ketika ini.  Hah, gosip panas apa pula ni.  Shila Amzah yang seksi ni dah buat kontroversi?


----------------
Shila Amzah Dan Sharnaaz Ahmad Bercinta | Gosip Atau Kenyataan.

Kami sebenarnya kurang sedar dengan gossip cinta Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad sehinggalah perbualan bersama seorang teman memberikan gambaran sebenar gossip mereka.

Rupa rupanya di beberapa buah forum hiburan Malaysia sudah lama sibuk berbicara tentang hubungan dua orang selebriti ini - namun seperti biasa permainan tarik tali kegemaran mereka.

Cerita penuh, klik di sini.


Nama mereka pun dah nampak serasinya, kan kan kan
----------------

Si Shila Amzah Seksi. Di mana seksinya.  Pada Sharifdez, mestilah pada senyuman yang manis dan renungan mata menggodanya tu.  Cair hati jantan Sharifdez ney. J  Hehehe… 

Sebenarnya nama Shila Amzah sekarang ni sering disebut-sebut bukan sebab gosip atau kontroversi panas ka apa ka.  Gimik Sharifdez jer.  Hih hee, jangan marah ya.  Bukan apa, Sharifdez nak ajak anda layan lagu Shila Amzah – Patah Seribu yang tengah hangat diputarkan di radio sekarang ni.  Dibawakan khas untuk anda Patah Seribu versi akustik. Pehhh, layannnzzz…



Lirik Lagu Patah Seribu -Shila Amzah

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku

Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

Pergilah...



Suka Shila Amzah, klik 'like' laju-laju. :)

1 ulasan:

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.