Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Isnin, 1 Julai 2013

Cermin Mata Transition | Cerah Boleh Bertukar Gelap | Testimoni

Transition cermin mata bertukar menjadi gelap bila terkena cahaya matahari.

Nak cerita pengalaman menggunakan cermin mata transition. Cermin transition ni mahal juga kosnya. Saya buat hari tu untuk cermin sahaja harganya RM600 lebih. Itu termasuk rabun silau dengan kos yang paling murah. Belum termasuk frame. Transition ni cermin yang akan bertukar menjadi gelap bila terkena cahaya. Ianya nipis, ringan dan tak mudah bercalar.
 

Mata saya memang tak tahan kena panas. Bukan sebab silau sahaja tapi ada selaput yang timbul di bahagian mata putih. Ianya akan terus merebak jika terkena panas.

Buat mereka yang ada masalah macam saya, eloklah gunakan cermin transition ni. Dulu pernah tempah khas cermin mata hitam dengan power. Tapi yang ini lebih mudah. Tak perlu tukar cermin mata. Guna satu sahaja. Harga mahal jadi murah juga sebab tak perlu tempah cermin mata hitam lagi.

Alah membeli menang memakai :) Sangat puashati. Terutama ketika memandu dalam cuaca panas.

-------------------------xoXox-------------------------


  
Rezeki Nuffnang Bulan Jun

Entri cermin mata Transition ini khas untuk iklan Nuffnang yang sangkut di Blog Sharifdez.  Terima kasih Transition Lense dan Nuffnang.  Nak buat entri pasal cermin mata, tapi Sharifdez tak pakai cermin mata. Jadi copy paste jer lah, hehehee.
 

Rezeki Nuffnang untuk bulan lepas.  Kalau dapat CPUV kan best.


~ Like kalau anda suka berkaca mata.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.: