Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 14 Julai 2013

Buat Duit Tanpa Modal | Komisen Ke 10 JDR

Kelebihan buat duit tanpa modal di internet.  Dapat duit lagi dari JDR.

Assalamualaikum / Salam Sejahtera.

Selamat datang pengunjung Blog Sharifdez.  Sharifdez nak bercerita pasal duit lagi. Mesti anda juga nak duit kan. Alhamdulillah, rezeki dari Allah di bulan puasa.  Inilah salah satu kelebihan buat duit tanpa modal di internet.  Hari ini Penang cuti sempena Hari Jadi Yang Di-Pertuan Negeri Pulau Pinang.

Berbalik kepada soalan di atas “Kelebihan Buat Duit Tanpa Modal”.  Apa kelebihannya.  Tentu sekali rezeki tidak disangka-sangka.  Seperti hari ini Sharifdez cuti.  Jadi,  awal-awal pagi lagi dah online.  Bila buka gmail, terlihat email seperti ini, “Tahniah, anda dapat komisen”.  Tersenyum lebar lah dibuatnya.  Alhamdulillah.

Ini adalah komisen ke 10 dari JDR menjadikan jumlah keseluruhan komisen RM220.  Bagaimana komisen ini dijana?  Inilah salah satu kebaikan SEO. Entri yang Sharifdez post di blog ini dengan kata kunci ‘Kerja Di Rumah Tanpa Modal’ terus kekal di laman pertama Google.


Cara kedua ialah Sharifdez buat video simple dan muat naik di Youtube.  Lihat video di bawah.  Jika ada yang berminat, mereka akan buat pembayaran untuk mendapatkan ‘ ‘Panduan Bekerja dari Rumah’.


Terima kasih membaca coretan Sharifdez ni.  Moga memberi inspirasi buat anda.


P/S : Pening nak post entri ni. Terlewat satu hari. Blogger.com ada masalah.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik