Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 11 Mei 2014

Video Klip Seratus Persen Cintaku | Mas Idayu ft WARIS dan Juzzthin

Salam Sejahtera.  (100 %) Seratus Persen Cintaku, Mas Idayu ft W.A.R.I.S. dan Juzzthin.  Macam mana Sharifdez boleh tak perasan lagu ni.  Ada pernah dengar lagu Seratus Persen versi baru ni tapi tak tahu pulak Mas Idayu berkolaborasi dengan W.A.R.I.S. dan Juzzthin.


Kalau anda pun tak pernah dengar lagu Seratus Persen Cintaku versi 2014 ni, jom layan video klip di bawah ni.

Video Klip 100% Cintaku - Mas Idayu ft Juzzthin Dan WARIS

Lirik Lagu 100% Cintaku - Mas Idayu feat. Juzzthin dan WARIS

Ha ha WARIS
Cintaku 100%
Juzzthin
100%... 100%...

Tak ramai tahu jenis aku
Suka yang badan kecil sedikit comot malu-malu
Bila berkata-kata gaya tersipu-sipu
Mata bulat bak bulan terang menyinari
Aku tak cemburu dengan fans
Percaya haruslah 100%
Bukan nak yang sempurna tapi boleh beri komitmen
Kemana pun bersama juga sama selera
Rindu bila tak bersua selamanya hanya kita berdua

Aku ingat kamu, Aku rindu kamu
Wajahmu senyummu terbayang
Cepatlah datang aku menanti
Aduh aduh aduh aku ingin jumpa

Ku punya cinta hanya untukmu
Kau satu tiada yang lain
Berkali-kali aku memandang
Gambarmu yang ku simpan di kamar

100%... 100%...

100% cintaku
Hey hey hey hanya untukmu
100% cintaku
Hey hey hey rela untukmu

Sayang sayang sayang
Tak berlagu kalau tiada kau
Rentak bertalu gong dipukul
Hati aduhai dah jiwa kacau
Tau serba serbi semua 100 selesa di Malaysia
Kau asia bagus
Jangan kau kacau bilau
Aku setia pandang
Senang diri tabik
Sedia sentiasa sayang
Pandang pandang lagi
Chan mali chan
100% tunggu dulu tolong nyanyikan

Ku punya cinta hanya untukmu
Kau satu tiada yang lain
Berkali-kali aku memandang
Gambarmu yang ku simpan di kamar

100%... 100%...

100% cintaku
Hey hey hey hanya untukmu
100% cintaku
Hey hey hey rela untukmu

Ahh..
Jujur ku akui kamu yang paling OK
Cintaku 100%... 100%... 100%...


Nada Pemanggil - Ringback Tone
Maxis CRT: Dail *131*366733# and press CALL
Digi Callertones: Dail *233*1310009# and press CALL
Celcom CMT: Dail *888*213731# and press CALL
UMobile CT: Dail *118*5*553985# and press CALL

Kredit : lagubestbest.com

Video Klip Gadis Jelobu | Dato Hattan Ft W.A.R.I.S.
Video Klip Rembau Most Wanted | W.A.R.I.S.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik