Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 18 Disember 2011

Arif Alfian Rosli Kahwin Gay | Perosak Bangsa.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Dunia dah nak kiamat.  Itu lah yang dapat Sharifdez katakan.  Bagi mereka yang normal, pasti rasa nak termuntah jika melihat kemesraan ‘pasangan pengantin baru’ ini.

Keyword yang masuk ke Blog Sharifdez kali ini agak panas juga, (arif  rosli gay wedding).  Kalau anda baca pun dah dapat agak apa yang ingin Sharifdez kongsikan di sini.


Berita panas untuk hari ini.  Dah ramai blogger yang post mengenai cerita ini.

Moga Arif Alfian Rosli segera bertaubat dan kembali ke pangkal jalan.

----------
Seorang pemuda Melayu mencetuskan kontroversi apabila beberapa keping gambar perkahwinannya dengan seorang lelaki warga asing, tersebar di dalam sebuah laman web bigayweddingproject.com.

Apa yang mengejutkan, pada majlis perkahwinan sejenis yang dipercayai berlangsung dalam sebuah gereja di luar negara, pemuda berusia lingkungan 20-an itu memakai baju Melayu berwarna hitam, lengkap bersamping serta tanjak berwarna emas.

Baca berita penuh di sini > Pelajar Lelaki Melayu Tajaan Petronas 'Kahwin' Dengan Lelaki Mat Salleh (sila sediakan baldi untuk muntah hijau, bueeekkk)


Di Penghujung Dunia...

----------

1 ulasan:

  1. Udah le tu, biar la budak tu betulkanmasalah dia sendiri, tak cukup ke mak bapak dia tu tengah bersusah hati, korang lagi nak kutuk-mengutuk. Apa yang korang dapat, ingat kalau korang kutuk lagi dia nak bertaubat ke? Ingat la ye, ALLAH sahaja yang boleh menilai hamba2nya.Doakan je lah untuk family dia.

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik