Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Sabtu, 19 Mei 2012

Jom Bertukar Banner. (borakkosong.com)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jom bertukar banner.  Ada yang sudi bertukar banner dengan blog Sharifdez ni tak?

Mesti tak ada yang sudi, kan.  Maklumlah, pengunjung blog sharifdez tak ramai.  Lainlah kalau blog macam borakkosong.com tu.  Sehari pengunjung beribu-ribu lemon.

Kalau tak ada yang sudi nak letak banner blog Sharifdez tak mengapa lah.  Biar Sharifdez letak banner borakkosong di sini.


Untung-untung pemilik blog borakkosong.com perasan dan akan letakkan banner Sharifdez.  Boleh la dapat sedikit trafik dari borakkosong. J

Ok, cukup la dulu.  Tak ada apa nak diceritakan lagi.  Kalau anda ada blog, jom la bertukar banner dengan borakkosong ni.  Tak dapat banyak, dapat sikit trafik dari borakkosong.com dah kira bagus la kan dari tak dapat apa-apa langsung.

Klik pautan di bawah untuk dapatkan banner borakkosong.

Banner borakkosong.com

.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.: