Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Jumaat, 3 Februari 2012

Dah Dapat Tempat Pertama.

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Yeesssszzzzzz…..  Dah dapat tempat pertama. Horay.  Seronoknya tak terkira apabila kata kunci yang disasarkan telah mengena.  Hehehe, entah apa-apa lah Sharifdez ni.


Ini entri syok sendiri ja sebenarnya.  Bukan apa, sebelum ini Sharifdez ada buat entri ‘Cara Mudah Tingkatkan Trafik Blog’.  Harapannya  untuk melihat kata kunci tersebut berada di laman pertama carian Google.

Fuuhhhh…  Hari ini cuba buat carian tersebut, tapi tak sangka dah dapat tempat pertama.  Walaupun masa yang diambil agak lama juga iaitu hampir satu minggu untuk berada di tempat pertama.  Lepas ni tak tahu lah pulak berapa lama kata kunci tersebut mampu bertahan. 


Apa yang lebih membuat Sharifdez gembira sangat, bukan kata kunci tu sahaja di laman pertama Google, bila Sharifdez gunakan kata kunci ‘Mudah Tingkatkan Trafik’ dan ‘Tingkatkan Trafik Blog’, kata kunci tersebut juga berada di laman pertama.


Kalau ada sesiapa yang buat carian menggunakan kata kunci tersebut, harap-harap mereka akan menemui blog sharifdez ni.  Maka bertambahlah trafik ke blog ini, hehehe.


Kita tengok pula kata kunci untuk entri kali ni ‘Dah Dapat Tempat Pertama’.  Beratus juta jugak hasil carian di Google.  Agak-agak boleh dapat lagi tak tempat pertama?


Terima kasih sudi membaca hingga habis.

Kalau suka boleh ‘like’.

1 ulasan:

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik