Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 29 April 2012

Lelaki Kacak Di Laman Pertama Google.

Selamat Datang dan Salam 1 Malaysia.


Akhirnya, kata kunci untuk lelaki kacak telah berjaya mendaki sehingga ke laman pertama Google.  Bukan satu tetapi dua entri yang Sharifdez hasilkan berjaya ditempatkan di laman pertama Google.  Namun, sampai bila ianya mampu bertahan Sharifdez tidak pasti.

Ramai otai-otai SEO pasti memasang strategi di saat terakhir untuk merampas kedudukan ini sekaligus merangkul kemenangan Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012 ini.

Cabaran yang akan berakhir pada bulan Jun 2012 nanti akan bertambah sengit.  Pastinya otai-otai SEO akan mengeluarkan senjata rahsia mereka.  Macam dalam filem, hero kalah dulu, dan akan bangkit dan mengalahkan semua pesaing-pesaingnya J.


Ketika entri ini ditaip, entri yang Sharifdez hasilkan berada di tangga ke-4 dan ke-6.  Blog yang berada di tangga pertama, kedua dan ketiga adalah :-


Video mudah yang Sharifdez hasilkan ini mungkin penyumbang utama entri Sharifdez berada di laman pertama Google.  Jom layan sebentar video pendek di bawah.  Mungkin anda boleh hasilkan yang lebih baik dari ini. Peace y(‘_‘)


p/s : Di mana pula entri ini akan berada?

3 ulasan:

  1. salam..
    ermm..menarik
    tahniah :)

    BalasPadam
  2. Bro.. masa buat search.. pastikan akaun Google di log out kan... dan clear cookies dgn cache.. baru blh dapat keputusan yg tepat. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh, macam itu ka. Terima kasih berkongsi maklumat.

      Padam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik