Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Isnin, 17 September 2012

Buat Duit Dengan Clickbank | Bukti Pendapatan.

Assalamualaikum dan salam sejahtera reader blog Sharifdez.

Hari ini (Isnin) merupakan cuti ganti sempena Hari Malaysia ke 49 yang disambut semalam.  Pastinya hari cuti ini ramai mengambil kesempatan balik ke kampung atau pergi bercuti dan beriadah bersama keluarga tersayang.

Pendapatan Pasif.  Buat Duit Dengan Clickbank.
Bayangkan, ketika sedang bercuti pun ada duit yang masuk.  Tentu seronok, kan.  Cuti hari ini, Sharifdez ambil kesempatan untuk menyemak beberapa laman web buat duit yang telah Sharifdez daftar.

Tidak disangka-sangka, ada pendapatan dari luar negara yang akan Sharifdez terima. Pendapatan itu adalah hasil Sharifdez mempromosikan beberapa produk Clickbank.  Bagi yang pernah dengar pasal Clickbank ni, tentu dah tahu produk apa yang dijual, kan.


Sebenarnya, dah lebih dari setahun Sharifdez promosikan Clickbank ni. Dah ada banyak jualan terhasil tetapi masih belum menerima bayaran.  Pada mulanya Sharifdez rasa Clickbank ni menipu.  Namun setelah buat bacaan di forum wangcyber, baru Sharifdez tahu.  Di Clickbank, perlu ada lebih dari 5 jualan (dari bayaran berbeza ) sebelum cek dari Clickbank dikeluarkan.


Alhamdulillah, rezeki dari Allah.  Walaupun tampak sedikit, sangat-sangat bernilai buat Sharifdez yang hanya kerja makan gaji.  Adalah sikit duit sampingan.


Jika anda juga mempunyai akaun Clickbank, boleh la cuba salah satu laman yang Sharifdez gunakan untuk promosi produk Clickbank.  Diharap dapat membantu anda juga menjana pendapatan dari Clickbank.  Klik pautan di bawah.


p/s : Selamat bercuti 1Malaysia.

7 ulasan:

  1. Ada orang dah jadikan clickbank ni sbg pasif income... pernah dengar auto promote?

    BalasPadam
  2. Tahniah bro, saya tak pernah dapat lagi komisen dri clickbank ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Trima kasih bro Halim. Teruskan usaha, pasti akan ada hasilnya nanti.

      Padam
  3. tahniah bro..keep in touch... dah dpt income tu boleh la belanje cendol...hihi

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik