Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 21 Oktober 2012

Cara Senang Cari Duit | Duit Online.

Bagaimana cara senang nak cari duit dari internet?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.  Tentu ramai di antara kita ketika ini sedang tercari-cari cara untuk mencari duit tambahan bagi menampung kos sara hidup.


Rasanya Sharifdez sudah berjumpa satu laman web yang dapat membantu mengurangkan beban kewangan setiap bulan.  Sharifdez hanya buat satu entri di blog ini dan entri tersebut kini berada di laman pertama Google search.  Baca entri yang Sharifdez buat melalui pautan di bawah :-


Modal permulaan yang sedikit (RM20) dan pulang modal segera.  Mungkin dari situ, ada pembaca yang berminat terus menjadi ahli.

Ini bukti email yang Sharifdez terima. Ada bayaran yang baru Sharifdez terima tadi. Lihat petak merah paling atas yang Sharifdez tandakan.


Di bawah ini pula ahli yang telah menjadi ahli VIP.  Sharifdez dah ada 5 ahli aktif, bermakna RM100 dah masuk ke akaun bank Sharifdez.  Dah untung RM80.


Bila dah ada hasil, mesti makin bersemangat kan nak promosi secara serius.  Jadi Sharifdez telah bina satu lagi blog untuk promosikan laman web tersebut secara serius.

Anda boleh lihat melalui pautan di bawah :-


Jika anda berminat, boleh ikut seperti yang Sharifdez buat.  Ok, itu sahaja. Diharap info ini dapat juga membantu anda.

7 ulasan:

  1. mcm mnrik!!... akan dtg smula bt research after wktu kja... ;D

    BalasPadam
  2. Macam best je..Thanks sharing...nanti boleh join..

    Di kesempatan ni, dah dapat extra income tu jom shopping di www.qashmere.net

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom shopping, tapi untuk orang perempuan sahaja la. Cantik baju2 kat situ.

      Padam
  3. mantab oom,, ane udah berkali-kali coba, tapi dikit mulu dapetnya..
    nanti ane coba lagi deh.. thanks buat inponya..

    BalasPadam
  4. Apakah Anda mencari investasi dan pinjaman pribadi? Mencari lagi karena Anda berada di tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda di sini! Ibu Teresa Firm Loan memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari 2%, silahkan hubungi kami melalui e-mail melalui: (teresapedro200@gmail.com)

    BalasPadam
  5. BERITA BAIK!!

    Nama saya Yula Falentina dari Surabaya dan kini tinggal di Malaysia. terima kasih kepada REBACCA ALMA LOAN COMPANY yang memberi saya pinjaman sebanyak RM760,000 pada kadar faedah yang sangat rendah kira-kira 2%.

    Saya telah ditipu oleh penipu dalam talian bulan lepas, terima kasih kepada Tuhan yang menggunakan Rebecca Alma untuk menamatkan semua kecurigaan saya dalam hidup saya, saya tidak pernah percaya saya boleh mendapatkan syarikat pinjaman asli, jadi saya mencari pinjaman tanpa sejarah kredit dan saya mempunyai banyak bank dan syarikat kewangan untuk menghalang saya, tetapi semua ditolak.

    Saya melihat halaman di internet dan saya melihat seorang wanita yang berkongsi kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari REBECCA ALMA LOAN COMPANY. Saya menghubungi ibu Rebecca dengan keyakinan dan dalam masa 2 jam, saya mendapat pinjaman, maka saya menyedari bahawa tidak semua syarikat pinjaman di blog itu benar-benar palsu kerana semua hutang saya telah dibayar. Saya berjanji kepada Tuhan untuk berkongsi kesaksian hidup saya kerana mereka memberi saya harapan lagi. Sila berhati-hati apabila mencari syarikat pinjaman kerana ada syarikat pinjaman palsu yang akan menipu anda dengan wang anda namun anda tidak akan mendapat pinjaman. Hubungi ibu Rebecca melalui e-mel: rebaccaalmaloancompany@gmail.com atau anda masih boleh menjangkau ibu Rebacca melalui nombor WhatsApp: +14052595662.

    Anda masih boleh menghubungi saya melalui alamat e-mel saya: yulafalentina944@gmail.com

    Semoga Tuhan memberkati anda semua apabila anda mendapat pinjaman dari Rebacca Alma Loan Company dan juga berkongsi berita baik agar orang tidak akan jatuh untuk syarikat palsu di mana-mana.

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez