Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Isnin, 24 Disember 2012

Nak Kawin Dengan Yuyu Zulaikha

Siapa nak kawin dengan Yuyu Zulaikha, sila tutup mata.  Eh, kalau dah tutup mata macam mana nak baca entri gempaq ni kan :)


Eya abang-abang blogger yang kacak, macho, segak dan seangkatan dengannya, tak nak cuba ka pikat blogger Yuyu Zulaikha ni.  Makin popular blogger si kupu-kupu kecik ni.  Mungkin kupu-kupu dah tak sesuai lagi, sebabnya kupu-kupu kecik ni dah jadi rama-rama yang semakin hari semakin teserlah kecantikan warna-warnanya.

Terkini, Yuyu Zulaikha memulakan langkah besar di penghujung tahun 2012 ini.  Yuyu Zulaikha masuk majalah tu.  Majalah apa, jom usha gambar di bawah.


Makin popular lah gadis cantik ni.  Lepas ni pasti ramai anak-anak datuk dan VVIP nak berdampingan dengan Yuyu Zulaikha.  Tak da peluang la nak kawin dengan Yuyu Zulaikha. Huhuhu…


P/S : Tahniah Yuyu Zulaikha. We Love Si Kupu-kupu Kecik.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.: