Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Khamis, 28 Mac 2013

Video Klip Bahagiamu Deritaku | Hafiz AF7

Lirik lagu dan video klip Bahagiamu Deritaku oleh Hafiz

Salam sejahtera.  Anda dah tengok video klip terbaru dari pemenang anugerah vokal terbaik ni.  Siapa lagi kalau bukan Hafiz yang popular dengan lagu Awan Nano tu.
 
Kredit to Google Image | Hafiz AF7
Lagu Bahagiamu Deritaku nyanyian Hafiz sudah lama dimainkan di radio tapi minggu lalu (18 Mac 2013) kalau tak silap Sharifdez, video klip Bahagiamu Deritaku telah dimuat naik ke Youtube.

Kalau yang putus cinta kerana orang ketiga, jangan tengok video klip ni.  Nanti luka lama kan berdarah kembali.  Huhuhuu.  Apa-apa pun memang layan video klip ni sebab kualiti video yang baik dan pemandangan yang memukau.  Orang Penang cakap, memang perrrhhhh. Hehehee.

Anda minat Hafiz?
Jangan lupa share video ini dengan rakan-rakan. V(o_o)

Lirik Lagu Bahagiamu Deritaku - Hafiz
--------------------ox0xo--------------------
Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu
[ Sumber : kotakmuzik.com ]
--------------------ox0xo--------------------

Video Klip | Bahagiamu Deritaku.


Lihat video klip ini juga ;



Like / Share video ini. Terima kasih.

1 ulasan:

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.