Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Selasa, 17 September 2013

Dapat Duit RM100 Dari JobDiRumah

Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Hari ini (17.9.2013) Sharifdez dapat duit lagi dari Kliks Solution.  Duit ini adalah komisen kerana membantu mempromosikan laman web JobDiRumah.Com di Blog Sharifdez.  Komisen kali ini agak banyak berbanding komisen sebelum-sebelum ni.



Alhamdulillah syukur, rezeki rahmat pemberian dari Ilahi yang Maha Pemurah.

Jika tak salah perkiraan, ini mungkin komisen ke 13 dari JDR.  Komisen kali ini Sharifdez terima pada hari cuti hujung minggu yang lalu (15.9.2013).  Memandangkan hari cuti, mungkin ramai yang mengambil kesempatan membuat carian di internat untuk mencari kerja part time.

Ramai sedia maklum kenaikan harga petrol yang berlaku pada awal bulan lalu.  Ini sedikit sebanyak menambah beban kewangan pada ramai orang.  Melalui JobDiRumah, Admin membantu memberi jalan penyelesaian.

JobDiRumah akan membekalkan panduan untuk anda mencari kerja di internet.  Pekerjaan kebanyakannya adalah dari Negara luar.  Oleh itu, penggunaan Bahasa Inggeris adalah amat perlu.  Selain itu, Admin akan menghantar peluang-peluang kerja baru setiap pagi melalui email.  Jadi, anda hanya perlu pilih job yang bersesuaian dan segera membuat permohonan kepada majikan.

Maklumat menyeluruh anda boleh baca di JobDiRumah.Com

Kepada yang telah mendapatkan Panduan JDR ini diharap dapat membantu menambah pendapatan anda.  Baiklah, di bawah ini adalah bukti komisen Job Di Rumah yang telah Sharifdez terima hari ini (17.9.2013).



Komisen keseluruhan setakat ini yang telah berjaya dijana melalui JDR ialah RM395.  Sekiranya anda juga mempromosi JDR ini, diharapkan anda juga murah rezeki. Aminnn.



Terima kasih membaca coretan ini.  Jika ada sebarang pertanyaan boleh tinggalkan komen di bawah atau email ke sharifdez@gmail.com





Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik