Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Khamis, 12 Januari 2012

Blog Pilihan Hari Ini | Ada Apa Dengan Lisa Surihani Dan Hanis Zalikha?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Apa kaitan Lisa Surihani dan Hanis Zalikha dengan blog pilihan hari ini???

Entah la, Sharifdez pun tak tahu.  Hehehe… Sebenarnya, entri kali ini Sharifdez sekadar mahu berkongsi sebuah blog yang penuh dengan nasihat.

Tak kira lelaki atau perempuan, dua-dua akan terasa ‘pedas’ entri yang beliau hasilkan.

(Kepada Lelaki) - Kebanyakkan lelaki rata-ratanya kalau tanya nak perempuan macam mana nak perempuan yang tutup aurat lah, jaga solat lah, sopan santun lah, lemah lembut dan semua yang baik-baiklah. Lepas tu kata kebanyakkan perempuan dah tak macam yang mereka impikan sekarang. Ramai yang dah rosak, tak boleh guna.

(Kepada Perempuan) - Tapi tak boleh nak salahkan lelaki 100% sebab perempuan pun salah juga. Yang terkedek-kedek nak ikut lelaki buat benda yang salah tu buat apa? Konon tanda cinta bahagia, jadi korbankan segala-galanya untuk kau. Ingatlah, selagi tiada ikatan yang sah, lelaki dan perempuan tetap HARAM bersentuhan mahupun berdekat-dekat.

Ini adalah sebahagian entri beliau.  Kalau nak baca keseluruhan entri tersebut, boleh klik pautan di bawah ni.


Inilah blog pilihan untuk hari ini.  Terima kasih kepada Cik Merah kerana sudi berkunjung ke blog Sharifdez dan meletakkan banner blog anda di ruang iklan banner. TQ.



2 ulasan:

  1. Salam, terimakasih tlg promote blog MERAH.hehe.terkejut blh jadi blog pilihan plakk.pepon, slalu la singgah ye (:

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.