Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Rabu, 25 Januari 2012

Jangan Tertipu Dengan Gadis Cantik Ini. (Gambar)

Selamat Datang.


Cantik tak gambar gadis di atas tu?  Tapi awas, jangan terpedaya atau jatuh hati dengan gadis cantik ini, nanti anda akan menyesal.  Kecuali jika anda lelaki yang suka akan gadis seperti ini.

Lihat gambar seterusnya, anda mungkin sudah dapat tahu bagaimana wajah sebenar gadis cantik ini tanpa makeup…. peace.





Ehh, dah lain macam ja wajah awek ni???



Tadaaaa, ini lah wajah sebenar saya.  Lawa kan, auchhh... 

Mana satu pilihan hati anda. Gadis Cantik atau Jejaka Tampan.
Mau dua-dua pun boleh.

Cantik kan wajah sebenar gadis ni. 

p/s : Huhuhuhu… patut lah ramai gadis dan jejaka kecewa, komen anda???


Lihat gambar gadis cantik ini juga :

Hot Babes From Philiphine Auto Show

Siapa Sebenarnya Gadis Cantik Lagi Comel Ni?


'Like' gadis cantik?

13 ulasan:

  1. adoi la lawa mmg lawa,last-last lelaki la plak..ish dasyat btul penangan make up nih..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Haha.lelaki rupenyer..

    http://infoserius.com

    BalasPadam
  4. mula mula tu tengok macam cun. bila dah sampai gambar last tu tak lalu dah nak tengok

    BalasPadam
  5. tu la keajaiban makeup.. y xcantik boleh jadi cantik... yang cantik pulak boleh jadi xcantik...

    BalasPadam
  6. ngeh3...lelaki jadi pompuan daaaaa

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.