Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Sabtu, 10 September 2011

Terpesona Seketika : Siapa Sebenarnya Gadis Cantik Lagi Comel Ni?

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA.

Ada sesiapa tahu siapa gadis cantik di bawah ni.  Di mana rumah dia?  Berapa no telefon dia?  Berapa umur dia? Sharifdez dah berkenannnn sangat.  ( :


Hah. Tengok sikit-sikit sudah.  Jangan jadik macam Sharifdez ni.  Dah terjatuh canton plak.  Huhuhu…  Mana lah datangnya gadis-gadis cantik ni.  Tapi diorang ni mana lah nak pandang Sharifdez ni kan.

Opss… cukup.  Nak bersentimentol pulak Sharifdez ni.


Kalau sesiapa yang belum tahu, ini lah Wang Jia Yun, berasal dari China (jauhnya rumah dia, huhuhu). Lahir pada 18 Jun 1993, tinggi:berat = 164cm : 42kg. No telefon ja yang tak dapat lagi, hehe.

Kalau dapat gadis cantik macam ni, tak sanggup la Sharifdez.  Banyak makan hati rasanya.  Ramai sangat yang minat.  Kalau yang kuat cemburu tu, lagi la susah.

Oklah, tak tahu nak merapu apa dah kat sini.  Nanti lebih-lebih ada yang cakap Sharifdez ni syok sendiri pulak. Peace.


Nak tengok lebih banyak gambar Wang Jia Yun? klik ja link di bawah…





Nota : Kalau dah tahu siapa sebenarnya gadis ni, jangan kecewa ya.

.

11 ulasan:

  1. pergh...putih nak mampos...dah la kulit macam anak patung Barbie

    Jom terjah sini:
    1)Terbaik!!!TV3 ONLINE STREAMING
    2)Menarik!!Video Wartawan Tercirit Dalam Seluar

    BalasPadam
  2. fuyooo..sexy nyew...huhuhu..

    mcm patung laaa...

    BalasPadam
  3. dah macam patung tapi kadang-kadang seram pulak aku tengok dia ni. haha

    BalasPadam
  4. dah agak dah ni mesti edit jer ni.....teknologi teknologi...

    BalasPadam
  5. salam ziarah...
    jom ke melaka musim cuti sekolah...
    sila layari...
    http://bit.ly/rio3M7
    atau
    http://alaihomestay.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. u know what? this is not her true look. it's just photoshopped.

    BalasPadam
  7. Fake..
    Photoshop
    Go to
    google->Wang Jia Jun photoshop->Search

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.