Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Rabu, 14 September 2011

Berbaloi : Jom Shopping Tudung di Rdinique Shoppe.


ASSALMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA.

Apa khabar anda hari ini. Diharap sihat sentiasa.  Sharifdez kurang sihat sedikit.  Mungkin kerana cuaca yang tidak menentu sekarang ni.

Ok lah, Sharifdez tak mahu buang masa anda yang beharga tu.  Anda datang ke blog ini mungkin sebab nak shopping tudung baru kan.  Mungkin persiapan untuk perayaan yang akan datang.


Sharifdez ada sebuah blogshop untuk di’preview’kan di sini.  Melalui pemerhatian sepintas lalu, banyak pilihan tudung dan selendang yang terdapat di Rdinique Shoppe ni.  Tetapi kebanyakannya adalah limited  design.  Jadi anda harus beli segera tudung-tudung yang ditawarkan.  Jika terlewat, anda mungkin terlepas design tudung yang anda minati.

Harga tudung yang ditawarkan memang berbaloi dengan design yang cantik.  Jadi, segeralah ke Rdinique Shoppe.  Boleh klik pada banner di bawah.

beli tudung di sini


Pesanan untuk admin Rdinique Shoppe.

Kepada admin Rdinique Shoppe, sila betulkan semula banner anda. Ini kerana jika ada yang berminat mengambil banner tersebut untuk diletakkan pada blog mereka, pengunjung blog yang klik pada banner tersebut akan dibawa ke laman lain, bukan ke laman
Rdinique Shoppe. 

Terima kasih follow blog sharifdez.  Semoga perniagaan online anda terus maju jaya.
.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez