Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Jumaat, 23 September 2011

Usahawan Prepaid | Dapat Duit Dari Handphone.


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA.

Dapat duit dari handphone?  Bagaimana nak dapatkan duit dari handphone?  Selalunya kalau kita guna handphone, habis duit lagi ada la, kan.  Tambahan lagi yang suka ‘bergayut’ lama-lama (selalunya yang tengah masyuk bercinta la).  Jadi, bagaimana anda boleh menghasilkan pendapatan hanya melalui handphone kesayangan anda tu.


Sebelum ini Sharifdez ada buat satu entri bertajuk ‘Dapat Prepaid Top Up Percuma Setiap Minggu'.  Kali ni Sharifdez bercakap pasal ‘Dapat Duit Dari Handphone’ pula.  Kenapa?

Sebenarnya Sharifdez dah merasa dapat prepaid percuma melalui salah satu syarikat yang Sharifdez sertai.  Rasa teruja pula untuk berkongsi bersama anda.  Mana tahu jika ada yang berminat nak turut serta menjana duit dari handphone ni.


Sharifdez dapat prepaid percuma ni pada awal bulan yang lalu apabila mendapat seorang ‘rakan usahawan prepaid’ baru.  Nama panggilan beliau ialah Zymie.  Zymie ni memang aktif menjual prepaid.  Beratus jugak la jualan yang beliau lakukan dalam seminggu.  Bukan macam Sharifdez, beli untuk diri sendiri sahaja, huhuhu.

Di bawah ni Sharifdez tunjukkan sedikit bukti Sharifdez dah dapat seorang ‘rakan usahawan prepaid' dan prepaid percuma yang Sharifdez dah top up masuk ke handphone Sharifdez.


Sharifdez dapat RM15 apabila Zymie menjadi ahli VIP.


Sharifdez dah top up RM10 untuk handphone Sharifdez. Jimat belanja prepaid Sharifdez bulan ni, hehehe.


Baki yang tinggal terpaksa Sharifdez selindungkan.  Malu la kawan.  Kalau ribu-riban macam otai prepaid4U sorang tu tak pa la juga.

Bagaimana sistem ini menghasilkan pendapatan untuk anda. Ada 2 cara.

Pertama adalah dengan menjual.  Sebagai contoh, kawan anda nak beli prepaid Maxis RM10.  Anda pun keluarkan handphone anda yang canggih tu dan tekan arahan SMS.  Kemudian anda hantar SMS tu kepada sistem gateway.  Selepas beberapa ketika, anda akan menerima no pin 14 digit.  Anda beri no tersebut pada kawan anda dan kawan anda beri RM10 kepada anda.  Pada setiap hari khamis, anda akan menerima komisyen jualan yang telah berjaya anda lakukan dalam minggu tersebut.  Lagi banyak jualan, lagi banyak lah komisyen yang anda terima.


Cara kedua untuk jana pendapatan lumayan dari handphone adalah dengan menaja.  Seperti yang Sharifdez nyatakan tadi di atas, bila Sharifdez dapat seorang ‘rakan usahawan prepaid’, Sharifdez dah dapat RM15.

Bayangkan jika setiap hari anda berjaya memujuk seorang rakan baru, sebulan anda dah dapat 30 orang, kan.  Anda kali dengan RM15.  Berapa yang anda akan dapat?

RM15 X 30 orang = RM450. 

Banyak juga kan.  Itu tak termasuk bonus-bonus lain apabila anda dinaikkan pangkat.

Bagaimana, tak teringin ka nak tambah pendapatan melalui handphone anda?  Kalau tak dapat banyak pun, sekurang-kurangnya dapat jimatkan duit prepaid dan memudahkan anda.  Tak perlu lagi nak ke kedai.  Cuma tekan ja handphone anda, dah dapat prepaid.


Daftar melalui Zymie : Prepaid4U/zymie

Daftar melalui Sharifdez : Prepaid4U/ardinzmobile

     

'Like' jika suka info ini :)
.

7 ulasan:

  1. kalau nak join ni, kena byr dulu ke atau gane?

    BalasPadam
  2. @manmala Boleh daftar free member dulu, tapi tak dapat komisyen la.

    Sila rujuk 'cara dapat prepaid top up percuma' di bawah post tu.

    BalasPadam
  3. @danish Silakan, boleh jimat prepaid tiap2 bulan.

    BalasPadam
  4. betul ke boleh berjaya dengan program ni? saya sudah agak pudar dengan kata2 pembakar semangat macam artikel ni =(

    BalasPadam
  5. @ubaidullah Tak dinafikan nak berjaya dalam program ni memakan masa yang lama. Sharifdez dapat rakan pertama ni pun selepas rajin buat promosi.

    BalasPadam
  6. macam mana nak buat promosi dengan nuffnang?

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.