Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Rabu, 14 September 2011

Langkah Mudah : Dapat Prepaid Top Up PERCUMA Setiap Minggu.

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA.

Sebelum ini ramai yang resah akan cukai 6 peratus yang dikenakan ke atas prepaid top up dan pek permulaan prabayar.  Namun terdapat sedikit kelegaan apabila cukai ini ditangguhkan sementara.

Bagaimana jika syarikat - syarikat telekomunikasi ini tetap mahu mengenakan cukai tersebut?  Mungkin di penghujung tahun ini atau awal tahun depan.  Bagi mereka yang menggunakan pada kadar yang rendah, mungkin tidak terasa akan cukai yang dikenakan.


Bagaimana yang kerap menggunakannya.  Nak guna yang pasca bayar, takut bulan-bulan pening kepala pula nak bayar.  Adakah cara untuk anda dapatkan prepaid top up ini pada harga yang murah, atau mungkin PERCUMA?

Jika anda tercari-cari cara untuk jimatkan penggunaan prepaid top up, mungkin apa yang akan Sharifdez kongsikan ini sedikit sebanyak dapat membantu anda dan mungkin juga kenalan-kenalan serta ahli keluarga anda.

Sistem ini mungkin berguna kepada pelajar yang tinggal di asrama, pelajar universiti, suri rumahtangga, pekerja swasta dan awam, malah sesiapa sahaja yang mempunyai handphone dah pandai menggunakan SMS.

Sebelum tu, lihat bukti Sharifdez dah dapat prepaid top up percuma dari sistem hebat ini.

Bukti 1 : Dapat Duit Dari Handphone. Usahawan Prepaid.

Bukti 2 : Dapat Top Up Percuma. Jimat Duit Prepaid Bulan Ni.

Oklah, mungkin anda dah tak sabar-sabar nak tahu langkah demi langkah mudah yang akan diberitahu nanti.  Silakan berkongsi perkara ini kepada teman-teman jika anda rasa penting.  Klik link di bawah.




'Like' jika suka info ini. TQ.
.

6 ulasan:

  1. @Anak Wak Mail Nak tahu kena lah cuba. Baru tahu hasilnya.

    BalasPadam
  2. hehe takut nak cube la..huhu..salam 1 malaysia ye ..>_<

    BalasPadam
  3. isy...nanti topup nek harga lagi mahal la nak juat kat kawan...

    Jom terjah sini:
    1)Perlumbaan Drag Terbaik Dunia !
    2)Menarik!!Video Wartawan Tercirit Dalam Seluar

    BalasPadam
  4. @Famili Ceria Jadi ahli VIP, tak perlu kenakan caj pada kawan. Dapat komisyen atas jualan prepaid.

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.