Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Rabu, 26 Oktober 2011

Dapat Duit Dari Handphone | Jadi Agen Prepaid.


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ini ketika tengah berehat sambil menonton televisyen, Sharifdez dapat SMS seperti berikut;

013994XXXX has been registered under you. Bal XX.XX’


Tersenyum lebar Sharifdez.  Kenapa?  Ini bermakna esok hari khamis Sharifdez boleh la dapat prepaid percuma.  Jika anda baru berkunjung ke sini, mesti anda tertanya-tanya bagaimana Sharifdez boleh dapat prepaid percuma, kan.

Jika anda nak tahu, boleh layari smart2topup.blogspot.com

Entry sebelum ini, Sharifdez dah dapat seorang rakan usahawan prepaid iaitu zymie.  Kali ni Sharifdez dapat 3 lagi rakan usahawan prepaid.  Seorang adalah ‘Agen FREE’.  Kalau Sharifdez dapat lagi seorang rakan usahawan prepaid, bermakna Sharifdez dah dapat semula modal yang dikeluarkan untuk menjadi agen prepaid top up ni.
Antara mereka yang telah menjadi agen prepaid topup.

Berapa modal untuk jadi agen prepaid?  RM60.00 sahaja.  Jika anda berminat nak tambah pendapatan guna handphone, jom jadi agen prepaid top up.

Daftar melalui Sharifdez : prepaid4u.net/ardinzmobile

Daftar melalui Otami : prepaid4u.net/otami

Daftar melalui MyStore2020 : prepaid4u.net/mystore2020

Kenapa Sharifdez letakkan pautan rakan usahawan prepaid yang lain?  Tentu sekali Sharifdez berharap untuk naik pangkat.  Boleh dapat komisyen yang lebih banyak lagi.  Lagipun, jika ada orang yang mendaftar melalui rakan lain, Sharifdez masih dapat RM5.

Kalau daftar terus melalui Sharifdez, boleh dapat RM15.  Lepas lah nak top up handphone Sharifdez minggu ni.  Sharifdez tak serius pun buat bisnes ni.  Sekadar jual prepaid pada kawan-kawan di tempat kerja, jiran-jiran sekitar rumah dan top up untuk diri sendiri sahaja.

Layari smart2topup.blogspot.com.  Sharifdez tunjukkan cara untuk anda dapat prepaid percuma setiap minggu di sana.

Sila 'like' atau klik +1 jika suka dapat duit dari handphone.
.

2 ulasan:

  1. owh, leh dpt duit tepi ek...kira ok la tu...

    BalasPadam
  2. Salam..mohon laluan: Teknik call dan sms PERCUMA at www.sofo595.blogspot.com T&C yg sangat mudah

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.