Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Khamis, 13 Oktober 2011

Sedih | Apa Sudah Jadi | Di Mana Silapnya.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 


Sedih dan sayu apabila melihat ‘dia’ sedikit demi sedikit menuruni tangga.  Sebelum ni, bukan main seronok lagi melihat ‘dia’ mendaki dengan gagahnya. Apa dah jadi?  Kenapa dia tiba-tiba menuruni tangga itu.  Tolonglah naik kembali.  Barulah perasaan gembira itu akan muncul kembali, huhuhu.

Di mana silapnya. Apa yang Sharifdez telah lakukan sehingga ia tidak mahu naik kembali.  Sedih dan pilu melihat situasi ini.  Sejarah berulang kembali. Oh tidak. Huaaaaa (nangis guling-guling macam budak kecik).

BERSAMBUNG….

Cerita apa pulak ni.  Tetiba sedih, sayu dan pilu.  Entah apa-apa lah Sharifdez ni.  Nangis guling-guling sebab trafik blog dah menurun.  Cuba tengok gambar di bawah tu.


Cantik pulak graf bar Nuffnang tu.  Menurun macam anak tangga ja.  Kalau menaik kan best.  Susahnya nak kekalkan trafik blog ni.  Kalau malas bertegur sapa dengan teman-teman, macam ni lah jadinya.

Bagaimana lah blog-blog otai boleh dapat trafik tak putus-putus sampai beribu riban setiap hari.  Bila tengok graf Nuffnang tu lama-lama, mulalah semangat ni pun sama-sama menurun. Hadui, lemah betul.

Tapi tak mengapa. Memang Sharifdez dah jangka keadaan ni.  Maklumlah, bila kerja dah mula berlambak, blog pun terabai lah sekejab.  Kerja perlu diutamakan, betul tak.  Kalau blog Sharifdez boleh dapat RM30k macam redmummy tak pa lah jugak.  Setiap masa nak berblog ja.  Hahaha, mula lah nak berangan tu.  Blog pun tunggang terbalik, ada hati nak dapat RM30 ribu sebulan.

STOP. Dah, cukup.  Tak da mood nak ngadap blog ni dah (nada merajuk). Mengada-ngada mengalahkan perempuan la Sharifdez ni.  Pasal trafik blog pun nak emo.

Kah, kah, kah.  Sila gelakkan Sharifdez ya.

Sila ‘like’ untuk gembirakan Sharifdez. Sedih ni, huhuhu.  
.

2 ulasan:

  1. huhu..sabow jelah..bse la tu..ade trun naiknye..

    BalasPadam
  2. kalau rajin, ping dekat sini..http://busuk.org/ping/ trafik memang cun juga..

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.