Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Jumaat, 30 September 2011

Kindle Fire | Produk Terbaru Amazon | Pesaing iPad.


Amazon telah tampil dengan produk terbaru mereka iaitu Kindle Fire.  Kindle Fire ini dikatakan akan menjadi pesaing baru iPad dari Apple.

Amazon, syarikat jualan dalam talian gergasi menyatakan, Kindle Fire yang skrinnya berukuran 17.78 sentimeter hanya bernilai AS$199 (RM629) dan akan mula dipasarkan pada 15 November ini.  Kindle Fire mempunyai ciri-ciri menyerupai iPad dan dikuasakan oleh perisian Android milik Google.


Sumber : utusan.com.my
------------------------------
NEW YORK 29 Sept. - Amazon memperkenalkan produk terbaru mereka iaitu sebuah komputer tablet yang dikenali sebagai Kindle Fire hari ini, pesaing kepada pasaran iPad oleh Apple.

Syarikat jualan dalam talian gergasi itu menyatakan, Kindle Fire yang skrinnya berukuran 17.78 sentimeter, lebih kecil berbanding iPad, hanya bernilai AS$199 (RM629) dan akan mula dipasarkan pada 15 November ini.

Kindle Fire mempunyai ciri-ciri menyerupai iPad dan dikuasakan oleh perisian Android milik Google tetapi ia tidak mempunyai kamera. - AFP
------------------------------





Suka Kindle Fire? Sila ‘like’… J
.

3 ulasan:

  1. wah mantab sekali infonya. saya sudah pasang link exchange anda di blog saya http://kirimwarta.blogspot.com dan http://3dtvcomputersandelectronics.blogspot.com segera pasang juga link saya. salam kenal dari Indonesia

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez