Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Rabu, 28 Mac 2012

Tarikh Nikah | Awal Ashaari Lamar Scha al Yahya (Video).

Salam 1 Malaysia.

Akhirnya, Awal Ashaari telah melamar Scha.  Mereka juga telah menetapkan tarikh pernikahan mereka.  Sebenarnya Sharifdez tertarik sangat pada tarikh pernikahan yang telah diumumkan Awal dan Scha.


Kalau nak tahu apa yang istimewa sangat dengan tarikh tersebut, tungguuuuu… J

Mesti ramai yang dah tahu pasal pernikahan Awal Ashaari dengan Scha al Yahya ni.  Kalau yang belum tahu, jom layan video di bawah ni.





Perhhh, tabik lah dekat Awal ni. Beruntungnya Scha dapat jejaka hensem ni. Sama cantik, sama padan.


Video di bawah ni pula majlis pengumuman tarikh pernikahan mereka.








P/S : Tarikh pernikahan Awal dan Scha jatuh pada tarikh hari lahir Sharifdez. Dah macam-macam perasaan ada dalam hati ini.  Apa-apa pun tahniah pada Awal dan Scha.

3 ulasan:

  1. diorang ni memang sepadan.... sama2x cun dan kacak

    BalasPadam
  2. sama plk tarikh bufday ko yer
    untung lar hehe

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.