Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 21 Ogos 2011

Nuffnang : Terima Kasih Teman Kerana Menegur.


ASSALAMUALAIKUM DAH SALAM SEJAHTERA.


Apa khabar.  Sharifdez sihat di sini.  Maaflah kerana agak lama tidak dapat update blog ini.  Komen-komen yang ditinggalkan teman-teman pun tidak berbalas.  Maaf sekali lagi.

Hari ini, Sharifdez hanya membaca komen-komen yang ditinggalkan teman.  Dalam banyak-banyak komen yang ditinggalkan, Sharifdez tertarik pada satu komen ni.

Terima kasih blogger Terbelog menegur.  Sharifdez langsung tidak menyedari mengenai perkara ini.  Inilah jadinya kalau bercakap perkara yang kita masih baru dan tidak tahu menahu mengenainya.  Mujurlah ada yang sudi menegur.

Nak tahu apa yang ditegur blogger Terbelog.  Ini adalah berkenaan pendapatan Nuffnang yang Sharifdez dapat tempoh hari.  Sebenarnya, bukan Buffering Earning (BE) yang Sharifdez dapat, tetapi sebenarnya Click perCost (CPC).


Inilah jadinya bila asyik tengok teman-teman dapat BE. Sana BE, sini BE. Bila dah dapat satu klik, Sharifdez pun sibuk nak khabarkan pada satu dunia.  Rupa-rupanya blog Sharifdez pun belum dapat BE lagi.  Huhuhu…

Tapi Sharifdez tetap bersyukur kerana ada yang berminat pada iklan Nuffnang dan klik pada iklan tersebut.  Dapat la juga hasilnya. Bila agaknya blog ni nak dapat BE.

Terima kasih Terbelog atas teguran tu. 


Nota : Bulan puasa, blog pun sama-sama puasa. Huhuhu...
.

4 ulasan:

  1. alaa.. dulu sy pun xreti nk beza BE n CPC tu ape...

    BalasPadam
  2. Tips Yang Aku Ambil Berat Ketika Memilih PERFUME Yang.....???Meh singah kembali dengan serangkap coment dari anda :-)

    http://zulzol.blogspot.com/2011/08/tips-yang-aku-ambil-berat-ketika.html

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik