Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Selasa, 24 Mei 2011

Setelah Dua Minggu Berblog.


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Apa khabar anda hari ini. Diharap sihat untuk terus berblog.  Dah banyak hari saya tak sempat nak menyelongkar blog-blog baru.  Broadband asyik semput ja. Tensionnya…

Oh ya, sudah dua minggu rupanya saya berblog.  Tapi blog ini masih kosong rasanya.  Tak ada entri menarik nak dikongsikan bersama anda.  Cabaran yang saya anjurkan pun macam tiada sambutan ja.  Terlalu awal agaknya.  Maklumlah, blog pon orang tak kenal lagi.  Tapi tak dinafikan, ada penambahan follower di blog ni.  Terima kasih kepada yang dah follow blog sharifdez ni.

Sumber dari Google

Apa sebenarnya tujuan saya menganjurkan cabaran ini.  Pertamanya, mesti lah saya nak memperkenalkan blog sharifdez ni.  Keduanya, membantu memperkenalkan blogger-blogger lain terutamanya blogger baru macam saya ni.  Sebab tu dalam cabaran ni saya minta anda kenalkan dua blogger yang anda rasa patut ditonjolkan.

Kalau anda suka, boleh buat cabaran seperti ini mengikut versi anda sendiri.  Mungkin sambutannya lebih hebat dari saya.  Nanti boleh saya join sekali. Hehe.

Ok, cukup dulu setakat ni.  Hari khamis atau jumaat ni, saya akan umumkan pemenang yang pertama untuk minggu ni (20hb 5 2011 – 26hb 5 2011).  Tapi pemenangnya mungkin bukan dari cabaran ni tapi berdasarkan link yang saya tinggalkan di blog mereka.

Kapada yang baru datang ke blog sharifdez ni,  mesti nak tahu kan cabaran apa yang saya maksudkan. Kalau nak tau boleh klik kat sini. Kalau suka boleh join sekali.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez