Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 13 Januari 2013

Blogger Terbaik Malaysia | SEO

Siapa blogger terbaik pilihan rakyat Malaysia.

Assalamualaikum / Salam Sejahtera.

Menjadi yang terbaik di antara yang terbaik pasti jadi idaman setiap insan.  Tidak kira di mana sahaja peringkat, sama ada kecil atau besar, rendah atau tinggi.

Di peringkat sekolah, jadi cikgu terbaik atau pelajar terbaik.  Di sektor pekerjaan pula jadi pekerja terbaik.  Tidak terlepas juga dalam dunia hiburan, jadi artis terbaik.


Apabila jadi yang terbaik, pastinya ada sesuatu balasan atau ganjaran yang akan diterima.  Adat la di dalam dunia ini.  Bila jadi yang terbaik, pastinya ada yang menyukai kita.  Tidak kurang juga yang akan cuba menjatuhkan kita.

Berbalik kepada tajuk entri kali ini, Blogger Terbaik Malaysia.  Itulah kata kunci yang Sharifdez cuba tempatkan di laman pintu rumah pakcik Google.  Hehehe.  Kata kunci ini mempunyai saingan yang agak banyak iaitu 15 juta.  Agak sukar juga nak tempatkan di laman pertama Google.

Sebenarnya ada kontest SEO yang sedang berlangsung.  Tapi kali ini Sharifdez tak turut serta.  Bila berkaitan SEO ini Sharifdez memang suka.  Namun untuk menguji tahap kepakaran SEO Sharifdez masih belum cukup ilmu di dada.  Memang seronok bila kata kunci yang kita sasarkan mengena.  Banyak unik trafik (UV) yang akan masuk ke blog.

Blogger Terbaik Malaysia.
Sebelum itu, selamat datang ke blog Sharifdez jika anda menjumpai blog ini melalui kata kunci Blogger Terbaik Malaysia.  Ini mungkin bermakna entri ini sudah berjaya berada di laman pintu pakcik Google.

Baiklah, di bawah adalah senarai 5 Blogger Terbaik Malaysia yang menjadi pilihan Sharifdez :-

Blog ini menjadi blog nombor 1 di Malaysia.  Banyak kisah-kisah artis dimuatkan di blog ini.  Maka tidak hairanlah blog ini menjadi pilihan rakyat Malaysia untuk mengetahui gosip-gosip terbaru artis kesayangan mereka.

Blog ini pula mempunyai banyak tips berkaitan SEO.  Sehari, beribu-ribu pelawat berkunjung ke blog ini.  Sudah tentu kerana kebanyakan entri yang dihasilkan berjaya ditempatkan di laman pertama Google.

Blog ini diminati rakyat Malaysia mungkin kerana kecantikan anugerah tuhan yang dimiliki pemilik blog ini.  Selain itu, penulisan yang berkaitan kehidupan, kekeluargaan dan persahabatan menjadi pendorong untuk ramai mengikuti blog Fatin Liyana.

Blog ini menjadi pilihan Sharifdez kerana jumlah like melebihi 1 juta di fan page beliau.  Banyak kan.  Mengalahkan artis popular Malaysia.  Tak tahu lah pula jika penulis ini artis.  Blog ini Sharifdez baru jumpa.  Jadi tak banyak nak diceritakan di sini.

Blog ini jadi pilihan Sharifdez kerana sejak akhir-akhir ini, penulis banyak berkongsi tips untuk blogger.  Blognya juga sudah mula menerima kunjungan ramai pembaca.

Ok, itu sahaja 5 Blogger Terbaik Malaysia yang sempat Sharifdez kongsikan bersama pembaca Blog Sharifdez.  Terima kasih membaca.

BS : Teringin juga nak buat kontest, tapi belum berkesempatan.

1 ulasan:


  1. Alahi... 5 jer ker... Lepas ni kena tambah lagi 5 senarai.. Supaya cukup senarai 10 Blogger Terbaik Malaysia

    HeheheX23... ;)

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez