Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Rabu, 30 Januari 2013

Servis Tambah Like Fan Page | Buat Duit Dengan Facebook

Sedang tercari-cari cara untuk
meningkatkan like Fan Page perniagaan anda?

Assalamualaikum / Salam Sejahtera

---------------oxOxo---------------

“Bisnes Terpaksa Huru-hara” (Testimoni 1)
Setiap kali mendapat tunjuk ajar daripada Amirul, bisnes saya sentiasa huru-hara. Banyak SMS dan panggilan yang masuk, untuk pelanggan tempah produk saya. Setiap nasihat daripada beliau begitu berharga. Terima kasih kerana memberi tunjuk ajar kepada saya. - Jack Khalid

“RM200 Dalam Masa 60 Minit!” (Testimoni 2)
Dengan bantuan Amirul Hafiz, saya berjaya menghasilkan jualan berganda-ganda dalam tempoh kurang 60 minit (1 jam). Teknik pemasaran Facebook yang beliau kongsikan sangat berkesan. Pelaburan saya berbaloi 10 kali ganda. - Andaraya

“Baru terima payment borong dari Sabah!” (Testimoni 3)
I baru je terima payment borong terus dari Sabah & sales sangat-sangat laju sekarang… Di blog i pun i lihat traffic singgah dari luar negara, singapore la , us dalam Malaysia Johor, Kelantan dan ramai lagi… Thank you so much!. - Dhiya
---------------oxOxo---------------

Ramai yang sudah tahu, facebook mampu menjadi lubuk menjana pendapatan lumayan.  Namun begitu, tidak ramai yang tahu teknik atau strategi yang betul untuk buat duit dengan facebook.

Rakan saya, Amirul Hafiz tampil untuk membantu menyelesaikan masalah anda.  Amirul merupakan usahawan internet sepenuh masa yang menjana pendapatan 100% dari internet.

Beliau mampu menjana lebih dari RM100 sehari dengan hanya menawarkan servis tambah like di Fan Page miliknya.  Berminat untuk mendapatkan servis tambah like dari Amirul, boleh klik di sini.

Kini, Amirul sedia berkongsi rahsia dan strategi beliau menjana pendapatan lumayan dari facebook.


   **Mungkin anda sudah beli banyak panduan di luar sana berkenaan dengan pemasaran atau cara buat duit di Facebook. Samada buku, ebook, video tutorial dan sewaktu dengannya.

     Adakah anda berpuas hati dengan hasil yang anda peroleh? Jika ya, anda boleh tutup laman web ini sekarang. Kerana ia jelas bukan untuk anda.

     Jika anda insan yang tidak bernasib baik, maka berikan 100% perhatian.

     Kerana saya mahu bantu anda daripada terus hidup sengsara. Saya mahu bantu anda merasai nikmat untuk buat duit dengan Facebook. Saya mahu bantu anda memahami apa itu “seni pemasaran fb” - Amirul Hafiz.


Amirul telah menghasilkan 5 Modul beserta BONUS istemewa dengan tawaran harga tidak masuk akal.  Sekiranya anda ingin memajukan perniagaan anda, boleh dapatkan segera ‘Seni Pemasaran FB' dari Amirul.


Dapatkan segera ‘Seni Pemasaran FB’ kerana harga istimewa di atas khas untuk 37 orang pertama sahaja.  Klik banner di bawah atau klik di sini.


Pautan berkaitan :


Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez