Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Rabu, 15 Mei 2013

Cara Tingkatkan Keuntungan Perniagaan | Ledakan Jualan Berterusan

Cara paling pantas tingkatkan keuntungan perniagaan. Cuba tanya pakar pemasaran, saudara Affendi Hussin.

Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Terima kasih kerana berkunjung ke Blog Sharifdez.  Sekiranya anda mempunyai perniagaan dan ingin tahu cara untuk tingkatkan keuntungan cara pantas dengan kos yang murah, Sharifdez ada satu laman web untuk dikongsikan di sini.
 


Tidak kiralah apa jua perniagaan anda sama ada jual barang di internet, jual pakaian atau jual produk kecantikan, info ini pasti menarik untuk anda.  Sahabat saya saudara Affendi Hussin bersedia membongkarkan teknik dan rahsia beliau menjana keuntungan dengan pantas. 

Mari lihat video di bawah bagi memberi sedikit gambaran pada anda.


Anda mahu jualan perniagaan tanpa henti seperti testimoni di bawah?


--------------------ox0xo--------------------
Sejak internet semakin mendapat tempat dihati masyarakat, ramai yang mengambil peluang ini untuk memulakan perniagaan samada secara sampingan ataupun sepenuh masa. Rata-rata sudah mula menyedari bahawa betapa mudahnya menjalankan perniagaan hanya dari rumah, boleh dilakukan bila-bila masa, tanpa pejabat dan tanpa pekerja tetapi mampu memberikan pendapatan yang amat lumayan..

Adakah anda seorang usahawan, penjual atau peniaga yang menjalankan perniagaan? Adakah anda masih gagal mencari kaedah pemasaran yang efektif? Adakah anda penat melakukan pelbagai jenis promosi untuk mendapatkan jualan tetapi hasilnya masih kurang memuaskan? Adakah anda tercari-cari dan buntu memikarkan strategi promosi yang berkesan tetapi tiada siapa yang membeli produk anda? Adakah anda masih tak tahu teknik dan strategi pemasaran untuk menjana pendapatan yang lumayan?

--------------------ox0xo--------------------


*Sumber dan gambar adalah hak milik penuh PakarSMS.Com


BS : Diharap info ini memberi manfaat pada perniagaan anda.

1 ulasan:

  1. Hai semua
    Nama saya Josephine jumawan caballo, saya tinggal di orion bataan, phillipine. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu yang baik karina roland kerana membantu saya mendapat pinjaman yang baik setelah saya mengalami pinjaman pinjaman dalam talian palsu yang menipu saya untuk mendapatkan wang tanpa memberikan pinjaman, saya memerlukan pinjaman selama 2 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota orion bataan tempat saya tinggal dan saya jatuh ke tangan syarikat palsu di dubai yang menipu saya dan tidak menawarkan pinjaman kepada saya. dan saya sangat kecewa kerana saya kehilangan semua wang saya kepada sebuah syarikat palsu di dubai, kerana saya berhutang dengan bank saya dan rakan-rakan saya dan saya tidak mempunyai apa-apa untuk dijalankan, pada hari yang sangat setia kawan saya memanggil susan Ramirez setelah membaca keterangannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman daripada Puan karina roland, jadi saya terpaksa menghubungi Susan Ramirez dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Puan karina roland bahawa dia adalah ibu yang baik dan saya terpaksa menaruh hati dan saya menghubungi Puan karina roland dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan dilewati dan dalam masa 6 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah keajaiban dan saya harus memberi maklumat mengenai kerja baik Puan karina roland jadi saya menasihati semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Puan karina roland: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp sahaja +15857083478 dan saya jamin anda bahawa anda akan memberikan maklumat seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lebih lanjut soal Mrs.karina Rola dan emel saya: (josephinejumawancaballo@gmail.com) semoga Tuhan terus memberkati dan mengasihi ibu karina roland untuk mengubah kehidupan kewangan saya.

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez