Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Selasa, 7 Mei 2013

Beli Blackberry Z10 | Hotlink Prepaid RM1 | Duit Nuffnang

Beli handphone Blackberry Z10.  Pelan Hotlink Prepaid RM1 Sehari.  Duit dari Nuffnang.  Apa kaitan 3 perkara di atas ni.

Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Ingin memiliki Blackberry Z10.  Maxis ada menawarkan pelan jualan Blackberry dengan harga RM 1268.  Jika nak tahu maklumat lanjut, klik >> Blackberry Z10.
 
Kredit pic to Maxis

Kenapa sekarang ni Sharifdez lihat ramai yang sukakan Blackberry.  Jika anda pengguna Blackberry, semestinya anda sudah tahu kelebihan handphone Blackberry, kan.  Pada yang tidak tahu, Blackberry memberi akses tanpa had untuk penggunaan media sosial seperti Facebook, Twitter dan Yahoo Messenger.

Kredit pic to Hotlink

Dengan pelan Hotlink, anda dapat berhubung bersama rakan-rakan di Facebook juga Twitter dengan sepuasnya. Lihat pelan Hotlink Prepaid Blackberry.


Wah, bersemangat sahaja Sharifdez bercerita pasal Blackberry ni, kan.  Sharifdez ni pengguna Blackberry kah.  Hahahaa, sejujurnya Sharifdez hanya pengguna Hotlink sahaja.  Tak berkemampuan nak merasa beli Blackberry yang harganya lebih dari kemampuan Sharifdez.
 
Deretan Nuffnang CPC bulan April 2013

Entri ini sekadar review untuk Iklan Nuffnang yang ‘sangkut’ di Blog Sharifdez.  Rakan blogger mesti rajin buat review macam ni, kan.  Jika maklumat yang Sharifdez beri ini salah, harap ada yang sudi betulkan.



Suka Blackberry Z10.

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez