Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Jumaat, 31 Mei 2013

Rezeki Bulan Mei 2013 | Blog Buat Duit

Alhamdulillah, syukur atas rezeki kurniaan dari Ilahi.

Cara buat duit dengan blog.  Bagaimana buat duit dengan blog.
Panduan buat duit dengan blog.  Teknik buat duit dengan blog.
 

Kemungkinan beberapa kata kunci di atas telah membawa anda ke entri ini.  Mungkin juga anda datang dari bloglist rakan-rakan Blog Sharifdez.  Hanya anda sahaja yang tahu.

Jika anda datang ke sini mencari maklumat tentang cara buat duit dengan blog, Sharifdez akan kongsikan serba sikit ilmu yang Sharifdez kutip sepanjang 2 tahun menjadi blogger.  Sharifdez bukanlah otai, namun bak kata orang, ‘pengalaman ilmu paling berharga’. Betul tak.

Bulan Mei hari ke 10 tahun 2011 Blog Sharifdez diwujudkan. Kalau nak tahu sebab Blog Sharifdez diwujudkan, boleh baca entri ini >> Di Sini Segalanya Bermula.

Setelah 2 tahun, rezeki dari blog mula muncul.  Berkat tidak putus asa dan terus berusaha.  Nilainya mungkin kecil, namun di sebaliknya sangat membantu kehidupan seharian Sharifdez.  Segalanya milik Allah, jika banyak rezeki kurniaannya Alhamdulillah, jika sedikit bersyukurlah.

Gambar di bawah adalah sebahagian bayaran yang Sharifdez telah terima pada bulan ini.
 

Oklah, cukup untuk hari ini.  Entri akan datang Sharifdez kongsikan beberapa cara Sharifdez buat duit dengan Blog Sharifdez ni.  Jika anda tidak mahu terlepas entri berikutnya, boleh klik di sini dan isikan email anda.  Entri terbaru akan dihantar ke email anda nanti. 

Terima kasih sudi baca.

 

Catat Ulasan

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

0 teman memberi kata semangat.:

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez