Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Sabtu, 14 Mei 2011

I Follow : Milik Siapakah Blog Ini…

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


“ Hidup umpama buku.. bermula dari ‘a’ dan berakhir dengan ‘z’… aku menulis bukan kerana nama.. tapi kerana jiwa.. “ Pehhh ayat dea..

Tagline ne saya ambil dari salah satu blog yang saya dah follow semalam. Pemiliknya perempuan. Asyik follow blogger perempuan ja. Bila nak follow jejaka pulak entah la.

Gelaran onlinenya Zue Cancer. Mesti blogger ne minat kaji horoskop. Betul tak saudari Zue. Saya orang yang ke 511 follow blog Zue ne. Ada makna no 511 tu. Nak tau apa dea. Tak ada yang istimewa pun. Cuma tarikh semalam 11/5/2011 macam satu tarikan untuk saya follow blog ne. Nanti boleh la jadi kenang-kenangan sikit. Hehe.


11/5 kalau diterbalikkan jadi 511, tak gitu. Itu je makna dea. Hehe. Entah apa-apa lah saya ne. Masih tak ada inspirasi nak dicoretkan di blog sharifdez ne sebenarnya. Siapa Zue Cancer ne, saya pun tak berapa nak kenal lagi tapi yang pasti orangnya anggun lagi menawan. Amboi, puji lebih nampak. Nak kipas la tu. Hehehe.. Nanti saya nak selongkar lagi blog ne.


Oklah, sebelum saya merapu yang bukan-bukan jom terjah blog Zue Cancer. Kalau suka, boleh follow sekali. JOM TERJAH..

Lepas ne nak terjah blog kaum Adam pulak lah. Siapa ya yang akan terpilih?..

1 ulasan:

  1. okey2...jap lg LM terjah.tq sudijln2 ke blog LM.LM bls ziarah dan follow anda..nmbr 5 cun kan?5 melambangkan rukun iman , bulan mei dan pancaindera kita juga .

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez