Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 3 Julai 2011

Jom Dapatkan Trafik Percuma Dari OhBelog.com


Assalamualaikum blogger dan pembaca setia blog ini.  Tak lupa pada yang menjadi pemerhati blog ini.

Trafik?  Macam mana nak dapatkan trafik blog?  Tak habis-habis dengan trafik.  Sana trafik, sini trafik.  Sebelum ni sibuk nak follower ramai, sekarang sibuk nak trafik tinggi pula.  Entri pun tak menarik, sapa yang nak masuk blog ni.  Huhuhu…

Hahaha, dah mula nak merapu.  Tentu ada dari kita blogger baru (newbie) yang tercari-cari cara nak dapatkan trafik dan follower ramai, kan.  Bila blogwalking, terjumpa satu blog ni. Wah, ramainya follower dea.  Tapi, kenapa trafik ciput ( sikit ) ja. 

Jalan-jalan lagi, tercampak plak kat satu belog ni.  Tengok follower sikit ja, tapi bila tengok orang yang tengah online waktu tu beribu.  Pehhh, dalam kepala dah mula berangan, bila lah blog sendiri nak dapat trafik macam tu.  Anda pernah tak jumpa blog macam tu?

Betul lah teguran teman-teman sharifdez sebelum ni.  Utamakan dulu kualiti dalam menghasilkan entri.  Tarik minat pembaca, barulah mereka akan follow. Maka trafik akan datang dengan sendirinya.

Ok, cukup untuk seketika.  Bercakap pasal trafik ni, anda pernah dengar tak Ohbelog.com.  Laman ini menghimpunkan cerita dari banyak belog.  Kalau anda berminat nak dapatkan trafik percuma dari laman ohbelog.com ni, jom lah daftar segera. Tak kena bayar apa-apa pun.  Cuma letakkan sahaja widget ohbelog.com pada blog anda. Itu sahaja. Berminat? Daftar di sini.

Sharifdez dah daftar dan follow ohbelog.com ni.  Teman-teman Sharifdez pun dah ramai yang daftar.  Untung-untung adalah trafik yang akan masuk nanti.

Dah follow ohbelog.com no 1000



Nota : Sharifdez nak berehat seketika.  Nak bertapa untuk dapatkan ilmu berbelog. Hehehe. Gurau ja.  Nak dapatkan balik mood dan semangat nak berbelog.

12 ulasan:

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez