Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Ahad, 12 Mei 2013

Kerja Dari Rumah | Khas Untuk Wanita Sahaja

Panduan kerja dari rumah khas untuk wanita.

Assalamualaikum / Salam Sejahtera.

Bekerja dari rumah menjadi trend masa kini.  Teknologi internet yang semakin berkembang maju menjadikan trend bekerja di rumah semakin popular.
 
Kredit pic pada Online Kosmo

Tekanan kos sara hidup masa kini memaksa ramai kaum wanita turut bekerja bagi meringankan beban keluarga.  Tidak kira sama ada bujang atau sudah mendirikan rumahtangga, pekerjaan yang mereka lakukan sedikit sebanyak membuatkan hubungan kekeluargaan menjadi renggang.

Wanita bujang bekerjaya yang sentiasa sibuk dengan pekerjaannya sukar mendapatkan calon suami yang sesuai menyebabkan ada sesetengah kaum hawa ini mengambil keputusan untuk hidup membujang.

Bagi wanita yang berkeluarga pula, kesibukan bekerja membuatkan perhatian pada suami tercinta dan anak-anak tersayang diabaikan.  Masa berkualiti bersama anak-anak yang terbatas membuatkan anak-anak menjadi liar.  Anak-anak yang semakin liar mula memberi masalah pada keluarga dan akhirnya membuatkan rumahtangga menjadi kacau-bilau.  Tentu sekali anda tidak mahu perkara ini berlaku kepada anda, kan.

Jadi konsep bekerja dari rumah diperkenalkan.  Bekerja dari rumah membolehkan anda meluangkan masa berharga untuk keluarga tercinta.  Tidak perlu lagi fikirkan lambakan kerja untuk disiapkan dan bebas dari kesesakan jalan raya.  Dapat melihat anak-anak membesar dengan sihat dan berjaya di depan mata sendiri tentu sekali menjadi impian anda suami isteri, kan.  Setelah sekian lama konsep ini diaplikasikan, maka lahirlah individu-individu berjaya muncul seorang demi seorang.  Baca selanjutnya rencana kerja dari rumah | Online Kosmo.


Jika anda membuat carian di Google dengan kata kunci ‘Kerja Dari Rumah’, anda dapat lihat banyak tawaran kerja dari rumah disediakan.  Tugas anda hanyalah mencari panduan kerja dari rumah yang bersesuaian dengan kemampuan anda dan mula aplikasikannya dalam kehidupan anda.


--------------------ox0xo--------------------
Panduan Jana Wang Di Rumah | Khas Untuk Wanita

“Salah satu peluang yang saya buka adalah memberi satu platform untuk anda yang tidak mempunyai produk dan tiada modal. Jika anda sudah ada internet dan ada komputer, anda boleh sertai Produk Sunnah Network.

4 langkah  mudah yang anda perlu ikuti :

1. Yuran Komitmen yang rendah
RM20 sahaja dengan membeli ebook janawangdirumah.com

2. Buat fan page produk sunnah (apa-apa nama pun boleh, asalkan ada nama produk sunnah)

3. Bina blog (sangat perlu, kerana ada pelanggan yang tidak ada fb)

4. Sudah selesai masukkan gambar dari sini >> SunnahMall
100 produk sedang dimuat naik di sini ya sunnahmall.blogspot.com

Buat bayaran yuran dan mesej saya di fb, saya akan berikan senarai produk dan komisyen untuk setiap jualan. 50 orang pertama yang serius sahaja.” [Masayu Ahmad]

--------------------ox0xo--------------------



LIKE / SHARE info ini.

1 ulasan:

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez