Selamat Datang ke Blog Sharifdez. Anda Pengunjung ke

Jumaat, 10 Jun 2011

Satu Bulan Sudah : Mereka Support Blog Sharifdez.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Blogger 1 Malaysia.

Cepat benar masa berlalu.  Sedar tak sedar blog ni dah berusia sebulan rupanya. Sepanjang tempoh  satu bulan ni, sharifdez telah menemui banyak blog-blog baru yang hampir sebaya dengan usia blog sharifdez.  Namun begitu, blog mereka sangat cantik dan kemas berbanding blog ni.  Entri-entinya juga menarik untuk dibaca.  Tapi sesetengah blog sharifdez tak dapat nak lepak lama-lama.

Nak tau kenapa?  Sebab terdapat widget yang memainkan lagu atau video secara automatik.  Tak boleh nak pause pula.  Lagipun, broadband agak terbatas.  Kalau terlebih penggunaan, nanti tak dapatlah nak selongkar blog yang lain pula. Huhuhuu. Maaf ya.

Oh ya, hari ni sepatutnya sharifdez mengumumkan pemenang untuk Cabaran : Tambah Follower dan Tingkatkan Trafik Blog.  Namun, sepanjang minggu ni, tiada penyertaan baru diterima.  Maka, pemenang masih kekal milik Terbelog.  Siapa agaknya yang dapat merampas tempat Terbelog ni.

Sebenarnya, pemenang cabaran ini dipilih berdasarkan pelawat ( trafik ) yang datang dari entri yang anda buat. Tak kisah la apa tajuk sekalipun.  Review blog ka, segmen ka, apa sahaja.  Kemudian linkkan ke blog sharifdez.

Sebagai contoh, anda boleh ke blog Kiz. Blogger ni dah review blog sharifdez. Terima kasih Kiz :-


Blogger-blogger ini juga telah banyak membantu memperkenalkan blog ni :-



Blog mereka telah dimasukkan pada bloglist “Mereka Terbaik“ untuk satu minggu.  Diharap dapat menambahkan trafik ke blog anda.

Ini pula trafik blog sharifdez untuk satu bulan. ( 11 Mei – 9 Jun 2011 )

Sumber Trafik

Jutaan terima kasih kapada yang telah sudi support blog sharifdez ni. TQ.

3 ulasan:

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.

Lima Pilihan Blog Inspirasi

Kisah dan Cerita Rakan - Rakan Blog Sharifdez

Pilihan Pembaca di Blog Sharifdez | Terbaik Minggu Ini.

Paling Kerap Dibaca di Blog Sharifdez | Terbaik

Kisah dan Cerita yang Lalu di Blog Sharifdez