Sahabat Terbaek Blog Sharifdez

Rabu, 8 Jun 2011

Segmen mengejut dari Kotak Bulat.

Assalamualaikum blogger..


Ada satu cerita ringkas saya nak diceritakan kat sini..

Cerita ini berlaku di satu pasar siang.

Waktu itu ramai yang sedang berebut-rebut nak menjamu selera. Dalam kesibukan, itu, terdengarlah perbualan dari mereka ini. Seorang yang tinggi tu nama Kotak, dan seorang lagi nama Bulat.


Kotak : Mari-mari beli. Panas-panas lagi. Ya encik, nak beli berapa, panas-panas.

Bulat : Beri saya 2 ( sambil menunjunkkan isyarat dengan tangan ).

Kotak : Tak kan 2 sahaja. Cukup ka.

Bulat : 20 la.

Kotak : Oh, ok. Tunggu sebentar ya.

Selepas beberapa ketika kemudian…

Kotak : Ini dea encik. Dah siap. 20 semuanya.

Bulat : Berapa harga.

Kotak : 2 ribu sahaja.

Bulat : Hah, awak biar betul.

Kotak : 2 ribu rupiah encik.

Bulat : Oh ya. Terlupa pulak. Saya tengah bercuti kat Indonesia la. Hehehe.

Apa punya cerita ne. Ini semua gara-gara Segmen Mengejut dari Kotak Bulat. Jenuh perah otak nak buat cerita. Hahaha. Anda ada cerita yang lebih menarik berdasarkan gambar di atas. Jom terjah Segmen Kotak Bulat ni. Klik di sini.

3 ulasan:

  1. wink3 >_< best lah..
    zie singgah smbil follow~ mind 2 follow me back~

    BalasPadam
  2. best gak nie
    jom join segmen nie lak...
    http://www.nizamijam.co.cc/2011/06/segmen-nizam-ijam-jom-follow-memollow.html

    BalasPadam
  3. All best tuk segmen nie..klaka la..amek je la 2 ribu tu dh org nak bagi..hehe

    BalasPadam

Terima kasih baca entri ini. Sila tinggalkan komen.